Самостійне налаштування розсилок, або платформа ADWISOR

Новини компаній

Відомо, що для залучення додаткових клієнтів та збільшення продажів використовують рекламу — це може бути таргетинг, банери, контекстна реклама та SMS-розсилки. У більшості випадків необхідно залучати спеціалістів, що відчутно збільшує рекламні витрати. Проте існує й можливість самостійного налаштування реклами, про яку розкажемо далі.

ADWISOR від Київстар

Пошук клієнтів на цій платформі відбувається вами самостійно: ви застосовуєте фільтри, вибираєте аудиторію та налаштовуєте розсилку. Переваги ADWISOR:

  • Таргетована аудиторія. Підбір користувачів Київстар, які дали змогу на отримання рекламних повідомлень;
  • Будь-який бюджет. Відсутність лімітів щодо мінімального або максимального бюджету розсилки;
  • Шаблони аудиторій. Зберігайте налаштування та створюйте шаблони, щоб в кілька кліків надсилати SMS;
  • Статистика для аналізу. Можливість перегляду статистики та аналізу ефективності розсилок;
  • Вибір швидкості надсилання. Налаштовуйте швидкість надсилання SMS самостійно;
  • Будь-яка дата надсилання. Підготуйте розсилку та заплануйте надсилання SMS в будь-який день або повторюйте вже налаштовані розсилки;
  • Вибір території. Вибирайте геолокацію (одне або декілька місць) для надсилання SMS;
  • Власне альфа-ім’я. Створіть власне ім'я, щоб SMS були відправлені від імені вашої компанії;
  • Зрозумілий інтерфейс. Підказки та простий дизайн допоможуть швидко створити розсилку.

Починаючи працювати з платформою, ви зможете обрати Big Data-фільтри аудиторії (вік, стать, тип пристрою, інтереси, стиль життя та ще понад 35 фільтрів) та місцеперебування користувачів (країна, область, місто, район тощо). Це зробить аудиторію сегментованою та цільовою, а також знизить витрати на рекламу завдяки уникненню надсилання зайвих SMS.

-KuGUMS-MHu4vNGQc17C7RFT5tuMDpqDSCGswvf8LJMvCa5toyvFdoBw6-tcHiNwpQ5lfIFp2FWvlwv_1HQrlMe3nPJ30gXDn5sR_rFm6MwIw3JxldFzyCRhzYzjayxdtBvmNG6wQAAK7YlxnT-bZJg

Щоб почати користуватись ADWISOR, слідуйте інструкції нижче:

  1. Виберіть тип розсилки (Мої знижки для пошуку нових клієнтів, Свій список контактів або Таргетована комунікація);
  2. Виберіть аудиторію (за допомогою Big Data-фільтрів);
  3. Виберіть геолокацію (знайдіть та відмітьте потрібну місцевість на карті);
  4. Додайте текст SMS (до 160 символів латиницею або 70 кирилицею з/без емоджі);
  5. Встановіть бюджет (платформа автоматично прорахує доступну кількість SMS);
  6. Відправте SMS на модерацію (займає від 1 до 3 робочих днів);
  7. Виберіть час та день, в котрі SMS будуть відправлені;

Надішліть розсилку та оцініть результати.

 

Вибір читачів за тиждень

Відео