Орест Сарматський

Тернопіль має шанс стати потужним центром туризму (фото)

застав-форум (Copy)

Перспективи розвитку туризму у Тернополі обговорювались під час Першого тернопільського туристичного форуму ТТF-2018.

Туроператори і ресторатори, менеджери і представники закладів, дотичних до туристичної сфери - усі вони зібралися у Тернополі, аби під час  Першого тернопільського туристичного форуму ТТF-2018 обговорити нагальні проблеми туризму в обласному центрі. Хоча, хід форуму показав, що такі проблеми не можна відділяти від питань розвитку туристичної галузі Тернопільщини. Усе це пов’язано і досить тісно.

Це засвідчило і вітальне слово до учасників форуму міського голови Тернополя Сергія Надала, який сказав, зокрема, що «основне завдання сьогодні - це донести інформацію мешканцям усієї України про Тернопіль та Тернопільщину в цілому, адже у нашого краю є великий туристичний потенціал, який вартий уваги.

Чимало сакральних пам’яток, замків, палаців та інших унікальних об’єктів архітектурної спадщини, якими славиться наша земля, знаходяться не у самому Тернополі, а на території області, тому сьогодні дуже важливим є створити єдиний туристичний простір з сучасною інфраструктурою, який об’єднає Тернопіль, область та Україну в цілому».

У свою чергу, начальник управління стратегічного розвитку міста Юрій Дейнека досить креативно і цікаво, на основі мультимедійних засобів розповів про стратегічні питання і практичні рішення для розвитку туризму у Тернополі. А начальник відділу туризму облдержадміністрації Назар Яворський  зупинився на певних технологіях і стандартах розвитку «малих» міст.

«Співпрацюємо локально, щоб конкурувати глобально. Від об’єднання зусиль - до вищого рівня якості» - така тема панельної дискусії, яку провела під час форуму голова ГО «Туристична Асоціація Тернопілля» - Наталія Волощук.

Із зацікавленням присутні ознайомилися із рекламно-маркетинговою стратегією просування туристичного бренду Тернополя, з якою виступили підприємець, власник рекламної агенції Степан Семенів та власник етномайстерні «Коза - Дереза» Ярослав Колодій.

Про Тернопіль фестивальний розповів співзасновник міжнародного фестивалю «Файне місто» - Максим Черкашин.

На його думку, розвиток туризму і фестивального руху - це пріоритети не лише Тернополя і області. Адже навколо безліч  конкурентів! Якщо ми хочемо змагатись за туриста, то просто зобов'язані не лише декларувати, але й підкріплювати це відповідними рішеннями, діями і ресурсами, - каже Максим Черкашин. Він вважає, що на Тернопільщині виділяються мізерні кошти, порівняно з іншими областями, на підтримку та розвиток фестивального руху. І не завжди зрозуміло, чому фінансуються саме ті чи інші фестивалі? Хто це вирішує і за якими критеріями? Зрештою, після проведення фестивалів за бюджетні кошти – хто і як оцінює чи фестиваль пройшов успішно? – ставить риторичні запитання Максим Черкашин.

Як завжди аргументованим й насиченим фактами був виступ Віце – Президента Міжнародної Торгової Палати ICC Ukraine з питань регіонального розвитку Тараса Демкури про досвід і перспективи розвитку напрямку «культурна дипломатія» для промоції Тернопільщини за кордоном.

Жваво сприйняли учасники туристичного форуму дискусії на тему гастрономічного туризму, як продукту туристичної галузі міста. Про те, що шефа робить шефом та унікальне меню з локальних продуктів, роботу з українськими фермерами розповів ресторатор зі Львова Юрій Ковриженко. На основних помилках рестораторів наголосила телеведуча кулінарних програм, керівник проектів, бізнес-тренер з  Києва Олена Сукачова. Феноменом Галицької кухні і перспективами гастротуризму на Тернопіллі поділилася . екскурсовод, керівник гастротурів Оксана Ленчук.

Зрештою, кожна дискусійна панель, яку на форумі вели

Тарас Ковальчук – директор КП «Туристично-інформаційний центр» і Наталія Волощук – голова ГО «Туристична Асоціація Тернопілля» засвідчили зацікавленість учасників заходу різними аспектами розвитку туристичної галузі у Тернополі. Це, як сподіваються організатори форуму, дозволить напрацювати певні рекомендації щодо підвищення рівня туристичної привабливості краю та взаємодії усіх суб’єктів індустрії гостинності на Тернопільщині, зробити ще один крок для того, аби Тернопіль дійсно став привабливими туристичним центром.

f01 (Copy)
f01 (Copy)

f02 (Copy)
f02 (Copy)

f03 (Copy)
f03 (Copy)

f04 (Copy)
f04 (Copy)

f06 (Copy)
f06 (Copy)

f07 (Copy)
f07 (Copy)

Фото автора

Вибір читачів за тиждень

Відео