Оксана Бучко

Тернопільські власники ОСББ слухають «казки» від РЕМу

162197689_2580166988949141_2590517337266505401_n

Система для підкачування холодного водопостачання на увесь будинок згоріла на днях в тернопільському ОСББ «Симоненка, 5а». Жителі щоночі спостерігають, як зникає електроенергія в домівках. Натомість у РЕМі відповідальність за вирішення цієї проблеми перекладають на ЖЕК.

- Міський РЕМ спалив у нашому ОСББ «Симоненка, 5а», систему для підкачування холодного водопостачання на увесь будинок, - пише керівник управління ОСББ в Тернополі Сергій Лупак. -  Кожен може спостерігати, як майже щоночі  зникає електроенергія в наших домівках. Нещодавно вночі перший раз пропала електроенергія біля 0:15 год. Вдруге - через пів години. 1:50 год., дивно, але електроенергії не було. На сходовій клітці електроенергія була. Зійшовши в щитову, здійснивши заміри - вияснив, що немає однієї фази. Не працюють насоси підкачки води, ліфти. Зателефонував диспетчеру в РЕМ, там повідомили, що виключили електроенергію по вулиці Морозенка, бо в першому будинку горіла щитова. «У Вас не виключали, проблеми у вашій щитовій», пояснили у РЕМі. Кажу, що робив замір, і є лишень дві фази, а не три. Сказали - вияснять. Через 5 хв, в 2.07 год дзвінок від диспетчера, яка точно адреса, я сказав. І тут протягом 10 хв. вже є електроенергія.

161680264_2580167155615791_7829858902041380195_n
161680264_2580167155615791_7829858902041380195_n

161728183_2580167065615800_4498450261465315287_n
161728183_2580167065615800_4498450261465315287_n

Далі виявили, що у будинку не працює система підкачування холодного водопостачанням. А диспетчер РЕМу на таке повідомлення скерував заявників до ЖЕКу.

- Телефоную диспетчеру, що через те, що замість трьох фаз вночі, дали дві, у нас згоріла система підкачки води, - продовжує Сергій Лупак. - Диспетчер перевів «стрілки» на ЖЕК, який обслуговує будинок № 1 по вулиці Морозенка, бо там була пожежа в щитовій, і мотивує, що наші кабелі живлення ідуть через будинок №1 по вулиці Морозенка, тому ремонтувати нам обладнання повинен ЖЕК. Кажу, що наші кабелі живлення ідуть напряму від підстанції, а не через будинок, який навіть не межує з нами, в диспетчера одразу інша відповідь - телефонуйте до головного інженера. Тож чекаємо в нашому РЕМі нову «казку» від керівництва.

161982810_2580167122282461_4977654645988921824_n
161982810_2580167122282461_4977654645988921824_n

Фото з допису

Вибір читачів за тиждень

Відео