Оксана Бучко

Тернополян застерігають від небезпечного магазину

95820362_3982744675083880_85928160855588864_n

Тернополян застерігають від покупок техніки в «Технопросторі» в ТРЦ «Подоляни». Там продають бракові речі і не компенсовують збитків, стверджують клієнти.

- У телефоні, придбаному в тернопільському Технопросторі в «Подолянах», через три місяці експлуатації вийшов з ладу дисплей, - пише Ольга Терещук. - При користуванні почали відкриватися довільно програми, вікна і т. д. Ми подзвонили за номером телефону, вказаному на гарантійному листі і нам сказали відсилати телефон у сервісний центр Технопростору в Хмельницький (СЦ «Техносервіс» ФОП Козак Василь Миколайович м. Хмельницький, вулиця Прибузька (цокольне приміщення), що відразу і було зроблено 23 березня 2020 року. Там телефон отримали 25 березня і запевнили, що попри карантин працюють, швидко проведуть діагностику і при потребі виконають ремонт.  Після телефонних перемовин за таку «незручну ситуацію, в якій є наша вина» (так сказали в Техносервісі), нам запропонували купити в них новий телефон з 50% знижкою, але хай Бог милує там ще щось купляти.

Також у коментарях додають, що звернення до юристів ситуації не вирішили.

- Скажу так: колись купила на офіс бракований принтер, - пише Тетяна Вербицька. - При підключенні до ноутбука одразу сталося замикання і... згорів ноутбук. Відправила принтер в їхній сервіс і отримала відповідь, що він справний і від нього не міг згоріти ноутбук! Але чомусь назад мені прислали новий принтер, а не той бракований попри звертання до юристів, генофіс фірми-виробника і навіть поліцію мені так і не вдалося довести свою правоту і відшкодувати вартість спаленого ноутбука...

Фото з допису

Вибір читачів за тиждень

Відео