Тамара Коблик

Тернополянка втратила 30 тисяч гривень, довірившись шахраям

Поліціянти нагадують: банківські працівники ніколи не телефонують клієнтам! Тому «байки» від так званих співробітників служби безпеки будь-якого банку – це все ретельно продумана шахрайська схема

До співробітників Тернопільського районного управління поліції із заявою про шахрайство звернулася жителька обласного центру. Зі слів потерпілої, на мобільний їй зателефонував невідомий чоловік, назвався співробітником банку, клієнткою якого вона є, і повідомив про необхідність проведення переідентифікації картки з метою захисту коштів. Жінка виконала всі вимоги незнайомця і, як наслідок, втратила майже 30 тисяч гривень. Про це повідомили у відділі комунікації поліції Тернопільської області.

Відомості за даним фактом внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за частиною 1 статті 190 ККУ.

Поліціянти нагадують: банківські працівники ніколи не телефонують клієнтам! Тому «байки» від так званих співробітників служби безпеки будь-якого банку – це все ретельно продумана шахрайська схема.

Зміст «байки» може трохи різнитися: то хтось хоче зняти ваші гроші, то потрібно перерахувати свої статки на резервний рахунок, то ваша картка вже заблокована, або буде заблокована та інші.

Правила безпеки: не слухайте таких «співробітників банку», одразу переривайте бесіду; ніколи і нікому не кажіть даних вашої банківської картки чи зміст смс-повідомлень, які почали надходити на ваш телефон; якщо у вас виникли якісь сумніви - підіть до найближчого відділення банку, клієнтом якого ви є.

Якщо ви знатимете свої права і будете відповідальними та уважними, ніхто і ніколи не зможе вас обдурити.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео