Оксана Бучко

Тернополянці вдалось відстояти правду за допомогою допису в соцмережі

96560843_4010243519000662_1301036797588930560_o

Повернути кошти за бракований телефон вдалось тернополянці Ользі Терещук. Такий обмін запропонували у магазині на видалення допису, який опублікувала клієнтка в соцмережі. Немало допомогли в цьому у Головному управлінні держпродспоживслужби у Тернопільській області.

Тож тернополянам радять не боятись відстоювати правду та знати свої права.

-  Найперше і найважливіше: дякую всім моїм друзям, знайомим і незнайомим за підтримку, поширення допису, за те, що допомогли відстояти правду, - пише Ольга Терещук. - Друге: коли правда на вашій стороні – не бійтеся її відстоювати, навіть коли здається, що все безнадійно. Третє: велику вдячність хочу висловити фахівцям Головного управління держпродспоживслужби у Тернопільській області, які є не лише висококласними фахівцями і чудовими людьми, але й дійсно завжди перебувають на сторожі прав споживачів. Їхній внесок в цій справі важко переоцінити, бо саме їхній дзвінок перетворив крапку, поставлену хмельницьким сервісом, у трикрапку, що закінчилося таки поверненням коштів. Але допоможуть вони лише тоді, коли сам споживач знає свої права і Закон «Про захист прав споживачів». Незнання і невіра в те, що можна довести свою правоту, завжди на руку нечистоплотним ділкам. Четверте: після розголосу ситуації, яка склалася із придбаним в «Технопросторі» гаджетом, до мене зателефонував їхній представник і запропонував повернути гроші. І так – нарешті сьогодні я забрала гроші, написавши розписку, надавши на вимогу менеджера свої паспортні дані, підписавши все необхідне і засвідчивши, що претензій не маю і видаливши дописи в ФБ. До слова, я провела у офісі понад дві години, поки отримала ці кошти.

Щобільше, тернополянці вдалось отримати компенсацію за моральну шкоду.

- П’яте. Ще до отримання коштів, які мали б бути повернуті нам щонайменше два тижні тому, я попередила, що очікую також на компенсацію моральних збитків, - продовжує вона. - Що цікаво - мені не відмовили. З цього місця починається смішне: мені пообіцяли видати ще 700 гривень компенсації, якщо я нікуди більше не буду звертатися з приводу цієї ситуації. Взагалі, першим питанням після привітання, було: «Ви ж залишаєте нам телефон, відповідно вже не зможете писати в Держпродспоживслужбу?» Можу. І буду. Звичайно ж буду. Чому не повідомити в відповідні інстанції, що в мене є сумніви щодо законності продукції, яку продає та чи інша мережа, якщо я думаю, що вона обходить митне законодавство, якщо я думаю, що були порушені мої права споживача і т.д. Може це й не так, але ж я не фахівець, щоб робити висновки. Чому не попередити друзів і знайомих, про те, з чим вони можуть зіткнутися? Тому я сказала, що через місяць, звичайно, я не прийду. І вам не раджу.

Про те, чому «Технопростір» є небезпечним магазином, читайте ТУТ.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео