Оксана Бучко

Тернополяни дізнались значення слова «KISS» для успіху

DSCN0025

Про впорядкування часу і мислення для ведення успішної справи розповіли віцепрезидент Європейського лідерського форуму, доктор філософії і теології Деріл МакКарті та його дружина доктор педагогічних наук, лінгвіст Тереза МакКарті під час зустрічі у Тернополі. Захід провели у рамках відзначення 500-річчя Реформації.

- Мій поцілунок на прощання від батька завжди нагадував, що всього за один раз не зробиш і усім не оволодієш, - говорить Тереза МакКарті. – KISS – це «Keep it simple, sister». Одна велика ціль ділиться на 10-20 підцілей. А зїсти слона можливо лише частинами.

Якими мають бути цілі, пояснив Деріл МакКарті. Він їх вмістив у слові SMART (specific, measurable, attainable, relevant, timed).

- Не ставте ніколи мети бути щасливими, бо так ви тільки станете стомленими. Живіть для Бога, допомагайте іншим, і ви точно будете щасливі, - каже професор. -  Ставте цілі на рік, на 90 днів, на тиждень і ще 3 основні цілі на день. Те, що є терміновим, рідко є важливим. Говорячи «так» на неправильні речі, ви автоматично говорите «ні» на правильні. Відмовляючись від відпочинку, ви втрачаєте успіх. А спрямовуючи усі ресурси в одну сферу, ви стаєте найнещаснішими на світі.

17498434_1296745643707640_7671522800414780539_n
17498434_1296745643707640_7671522800414780539_n

Невдачі подружжя МакКарті сприймає як події життя. Вони кажуть, що вміють їх зазнавати успішно.

- Потрібно бути готовим зіткнутись з правдою без емоцій, - говорить Деріл. - Але потрібно вміти захоплюватись життям, коли є можливість це робити. Реформація показала нам цінність кожної людини окремо, як такої, яка заслуговує на повагу. І не важливо, як можемо виглядати ззовні. Без Ісуса всередині ми розбиті.

19 правил Time Managment від подружжя МакКарті:

  1. Щоб добратись до цілі, почніть діяти
  2. Розставте пріоритети
  3. Відповідайте на листи у перші 2 хв, якщо це можливо
  4. Вчіться тримати увагу
  5. Плануйте свій час
  6. Не перевіряйте пошту часто
  7. Робіть одну справу і робіть добре
  8. Знайдіть кращий час для найважчих завдань
  9. Знайдіть комфортне місце
  10. Відключіть усе зайве
  11. Робіть найважчу роботу зранку
  12. Складайте список завдань
  13. Зосередьтесь на головному завданні роботи
  14. Хапайте ідеї ,коли вони з’являються
  15. Перестаньте відкладати
  16. Говоріть «ні» на неправильні чи непотрібні речі
  17. Робіть аналіз часу наприкінці дня
  18. Перезаряджайтесь і відпочивайте, піклуйтесь про здоров’я
  19. Не порівнюйте себе з іншими, не оглядайтесь під час «бігу»

Фото автора

Вибір читачів за тиждень

Відео