Оксана Бучко

Тернополяни можуть скористатись порадами для лінивих вчителів

DSC_0825

Уроки, на яких учні самостійно досліджують тему, можуть практикувати тернопільські вчителі іноземної мови. Завданням такого дещо лінивого викладача буде поставити правильні запитання. Так можна змусити учнів знайти головну ідею і деталі, пояснила волонтерка Ешлі Емерсон на Camp LEAD-Zalishyky.

Вона починає заняття з викладачами, ділячи їх на групи і пропонуючи розмову лише за допомогою питань. Перший, хто зупиняється і не запитує, втрачає інформацію. Тепер ми розуміємо важливість запитань. Як же їх використати на уроці?

– Ділимо учнів на 4 групи, даємо частинку тексту кожній із них, – розповідає Ешлі. – Вони вирішують, чому саме ця частинка є важлива для загального змісту. Це роблять за допомогою відповідей на питання: Чому? Як? Що? Далі ми обговорюємо ці частини і з’єднуємо усі чотири в одну.

DSC_0870
DSC_0870

Питання може ставити вчитель перед читанням тексту, але вони повинні бути:

1. Відкриті.

«В якому році провели битву?», – це поганий приклад питань.

«Як зміни в системі британської освіти вплинули на життя студентів?» – це хороший приклад, який спонукає до читання, пошуку інформації, аналізу і говоріння.

2. Такі, що провокують мислення (Thought-provoking).

«Чим відрізняється британська система освіти від української?» – чудове питання, якщо у тексті не йшлось про українську модель.

 

DSC_0795
DSC_0795

3. Такими, які породжують додаткові питання.

Питання пункту 1 викликає наступні:

– «Які типи шкіл є в британській системі освіти?», «Яка між ними різниця?»

DSC_0826
DSC_0826

4. Такі, що повертають назад (Recurs).

Тобто усі додаткові питання мають повертати до головного, знову і знову нагадуючи повідомлення тексту.

Фото Camp LEAD

Вибір читачів за тиждень

Відео