Оксана Бучко

Тернополяни скаржаться на однобічне 4G від «Київстару»

133575708_513762122864657_9127076068452237429_n

Більші обмеження та однобічні правила тарифу – такі відгуки тернополян отримують послуги на інтернет від «Київстар». Зясувати щось складно: оператори заняті, а коли виходять на зв’язок, то шукають пояснення без шляхів вирішення проблеми.

Це називається 4G. Дзвоню до оператора, у мене в тарифі безліміт інтернет, а ні виявляється 40 гіг на нормальної швидкості, а решта ось так, скаржиться житель Тернополя Тарас Ковальчук. Оператор каже, що це якось називають, а хочеш ще гіг плати 10 грн. Все робиться однобічно: тарифи, правила, все міняється в один бік. Коли в Україні з’явиться нормальний, чесний оператор? Чи треба чекати старлінку від Маска? Моє обмеження мало бути 0,8 мбіт/с, а по факту 0,1. 

Також скарги надходять стосовно недостатньої швидкість і неможливсті відкривати вкладки протягом певного періоду від тарифу«Київстар» на домашній інтернет – до 100 Мбіт/с.

Фото з допису

Вибір читачів за тиждень

Відео