Орест Сарматський

У проморолику про туристичну Україну Тернопільщині не вділили бодай секунду

630_360_1524216973-2088

У мережі з'явилася повна версія проморолика про туристичну Україну.

Міністерство економічного розвитку й торгівлі презентувало повну версію промоційного відео про туристичну привабливість України.

Ролик опубліковано на сторінці відомства в Facebook, повідомляє Укрінформ.

«Ukraine - Оpen for tourism» - твердження, з яким неможливо не погодитися! Україна феноменальна, вона поєднує в собі багатовікові традиції та сучасне мистецтво, захопливу архітектуру міст та унікальну природу, гучні фестивалі та теплі домашні свята, а ще їжу, колорит та гостинність, яка є визначальною рисою характеру будь-якого українця. Мета команди Мінекономрозвитку - відкрити нашу країну всьому світу. Раніше ми вже показували вам різні частини відео, які були створення для промоції України як привабливого туристичного центру. Сьогодні настала черга повної версії", - йдеться в публікації.

На відео, зокрема, представлено такі локації, як Бориспільський аеропорт, Одеський порт, Михайлівський Золотоверхий монастир, біопарк в Одесі, Національний музей народної архітектури та побуту України в Пирогові, Кам'янець-Подільська фортеця, «Парк Київська Русь», львівська площа Ринок, столична Софійська площа, Національна опера України, Українські Карпати, Буцький каньйон на Черкащині, бурхливі потоки гірських річок, пляжі Чорноморського узбережжя, а також бізнес-центри, фестивалі Atlas Weekend, повітряних куль в Кам'янці-Подільському.

Водночас, у проморолику немає жодного кадру про туристичні «родзинки» Тернопільщини, скажімо, про Медобори, Дністровський каньйон, печери, всесвітньовідомі паломницькі центри, масові культурно-мистецькі свята та гастрономічні фестивалі всеукраїнського та міжнародного масштабу.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео