Орест Сарматський

У Тернополі показали інноваційні можливості

t-mistechko-ternopil-2020-Copy

Як вже анонсував «Терен», у Тернополі провели заплановану унікальну подію всеукраїнського рівня – Дистанційне освітнє трансфер-містечко інноваційних можливостей (D#04 T’mistechko-2020) «Innovative evalution/аналітичні інструменти сучасної освітньої діяльності-2020».

Упродовж з днів у 3-х локаціях та 17 підлокаціях у рамках інтеграційної методичної інфраструктури, зініційованої та організованої методистами Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу  спільно з науковцями Університету менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка й Галицького коледжу ім. В. Чорновола, було проведено більше трьох десятків заходів.

Начальник управління освіти і науки Тернопільської міської ради Ольга Похиляк відзначила, що методичні заходи, проведені в рамках усіх чотирьох засідань T’mistechkа, починаючи із 2018 року, були актуальними, інноваційними і  змістовними. Вона ж вручила подяки науковцям ТНПУ імені В. Гнатюка  за вагомий внесок у розбудову компетентнісного методичного простору Тернополя на засадах творчої співпраці в рамках роботи «Освітнього трансфер-містечка інноваційних можливостей».

Директор Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу Галина Литвинюк відзначила, що метою T’mistechkа було масштабне введення педагогічної спільноти Тернопільської міської територіальної громади у процес усвідомленого й умотивованого реформування освітнього простору на локальному рівні.

Під час засідань трьох попередніх T’mistechok педагоги ознайомилися із шляхами  реалізації наскрізних ліній на уроках згідно з вимогами Нової української школи.

Особливістю  четвертого Дистанційного освітнього трансфер-містечка інноваційних можливостей було проведення заходів онлайн. Педагоги  ознайомилися з аналітичними інструментами сучасної освітньої діяльності, з оцінюванням рівнів сформованості компетентностей учнів; усвідомили важливість формувального оцінювання в умовах дистанційного навчання.

Заходи T’mistechkа на високому рівні оцінили науковці, відзначили їх інноваційний формат та зміст. Робота в підлокаціях сприяла професійному зростанню освітян.

Фото Тернопільської міської ради

Вибір читачів за тиждень

Відео