У Тернополі запрошують на роботу операторів call-центру
До обов'язків оператора call-центру входить робота з персоналом, клієнтами, аналітичними даними
Комунальне неприбуткове підприємство (далі - КНП) «Центр первинної медико санітарної допомоги» шукає у свою команду комунікабельних, відповідальних, ініціативних операторів call-центру, які готові працювати з клієнтами медичного закладу. Про це повідомили в міській раді Тернополя.
До обов'язків оператора call-центру входить робота з персоналом, клієнтами, аналітичними даними.
Вимоги до кандидатів наступні:
- середня професійно-технічна або вища освіта;
- обов’язкове знання української мови;
- вміння працювати на персональному комп’ютері, швидкий набір тексту;
- грамотність, знання етикету спілкування;
- хороша дикція та приємний тембр голосу;
- комунікабельність та високі комунікативні навички;
- сервісність та клієнтоорієнтованість.
Усі бажаючі приєднатися до колективу КНП «Центру первинної медичної допомоги» можуть надсилати резюме до 10 травня включно на електронну пошту tcpmsd9@ukr.net
Нагадаємо, аграрна галузь Тернопільщини терміново потребує працівників.
Фото з відкритих джерел