У тернопільської «Ниви» - новий покровитель

Футбольний клуб, попри всі свої невдачі, знайшла солідного спонсора, і не будь-якого, а медіахолдинг
Президент ФК «Нива» Степан Рубай не приховував задоволення під час підписання угоди з гендиректором ZIKу Ігорем Дедишиним.
- На жаль, ми ще не можемо похвалитися спортивними досягненнями, проте «Нива» - це бренд, футбольна традиція Тернополя. Така підтримка і довіра з боку нашого нового партнера зобов’язує працювати краще, - заявив Степан Рубай.

На презентації підтвердилися чутки про звільнення головного тренера команди Богдана Самардака. Він пішов через низку невдач. Та без тренера клуб залишиться не надовго, заміну презентують уже на днях.
Підтримка ZIKом футбольного клубу включатиме в себе два напрямки: фінансовий і медійний. Стратегію клубу і надалі визначатиме його керівництво, а медіа-холдинг лише підтримуватиме «Ниву».
Ганеральний директор медіа-холдингу ZIK Ігор Дедишин повідомив, що на прохання президента «Ниви» підтримати клуб погодились швидко, майже не роздумуючи.
- Я встиг побувати на двох домашніх матчах «Ниви», і під час останньої зустрічі Степан Рубай попросив нашої допомоги, - сказав Дедишин. - Нам було цікаво поєднати два відомих бренди, щоб це було не лише взаємовигідно для нас, але й щоб принесло користь для тернополян, які, незважаючи на всі негаразди, люблять «Ниву». Ми сподіваємось на якомога швидше відродження футбольної перлини Тернополя.
Після підписання угоди Степан Рубай презентував нову форму футболістів, на якій красується емблема ZIKу.

На запитання, скільки коштувала така реклама для медіахолдингу, Ігор Дедишин не відповів, сказав лише, що кошти символічні.
До речі, ZIK вже не вперше вкладає гроші у футбол - він є інформаційним партнером львівського ФК «Карпати».
Юлія НІКІТІНА.
Фото автора.

Вибір читачів за тиждень

Відео