В Україні катастрофічно знизилася ціна на мед (Агро-новини)
Продавати зараз мед невигідно, бо ціни впали до збиткового рівня. Оптовики в середньому по Україні пропонують мед по 27 гривень за кілограм.
Про це пише agrarii-razom.com.
Нагадаємо, закупівельні ціни на український мед – у 2-3 рази нижчі за світові.
Розповіді про нібито падіння цін на світовому ринку недостовірні, адже за даними фіскальних органів з початку нинішнього року по травень було експортовано 15 тис. тонн меду за середньої ціни $2, 2 за кілограм. Тому вітчизняний пасічник вправі розраховувати хоча б на $1,5 за кілограм, а то й на $1,7. Адже торішніх перехідних запасів лишилося небагато, а цьогорічний збір меду прогнозують меншим через численні потрави та погодні умови.
Експерти медового ринку радять пасічникам не поспішати з реалізацією, купувати діжки, закладати в них продукцію і чекати осені, коли буде справедлива ціна.
Аграрії хочуть скасувати заборону на рух комбайнів дорогами
Всеукраїнська Аграрна Рада ініціює скасування заборони на рух комбайнів дорогами загального призначення, повідомляє Agropolit.
На сьогодні розроблений проект закону «Про внесення змін до Закону України «Про дорожній рух» №6443 щодо особливостей участі у дорожньому русі комбайнів зернозбиральних та тракторів з сільськогосподарським навісним або причіпним обладнанням» встановлює, що великогабаритна техніка може переміщуватись автошляхами без отримання спеціального дозволу, однак за дотримання низки вимог.
Зокрема, рух комбайнів і тракторів повинен здійснюватися у світлу пору доби. При цьому сільгоспвиробник має обрати маршрут, на якому переміщувана техніка не зважатиме руху зустрічних транспортних засобів та залишатиме можливість обгону для автомобілів, що рухаються позаду. Крім того, законопроект ініціює залучення автомобілів прикриття до супроводу комбайнів та тракторів. Автомобілі обладнуватимуться проблисковими маячками оранжевого кольору, ввімкнення яких слугуватиме допоміжним засобом інформації для інших учасників руху.
Згідно з чинними ПДР, за спеціальними правилами здійснюється рух транспортних засобів, ширина яких перевищує 2,6 м, висота від поверхні дороги – 4 м, довжина – 22 м, а фактична маса становить понад 40 т. Водночас, більшість сучасної сільгосптехніки перевищує встановлені габарити, тому управління Національної поліції забороняє аграріям користуватися дорогами загального призначення.
Фото з відкритих джерел