
Як вибрати домен для інтернет-магазину: поради
На правах реклами

Домен інтернет-магазину — це одночасно адреса в мережі, візитна картка бренду й важливий інструмент для просування. Вдале ім’я впливає на впізнаваність, формує довіру до компанії та позитивно позначається на видачі в пошукових системах. Потрібно приділити трохи часу для пошуку ідеального домену, а зареєструвати його потім легко за посиланням https://qhost.net.ua/domains/ на сайті QHost.
Визначтеся з доменною зоною
Доменна зона визначає географію розташування або напрямок діяльності сайту. Її позначка стоїть праворуч від основного імені й пишеться через крапку. Технічно неважливо, до якої зони ви належите. Тут більшу роль грає логіка.
Якщо ваш магазин орієнтований на конкретні країну чи місто, використовуйте відповідні позначки: .ua або .pl, .kyiv.ua або .lviv.ua. Якщо ж ви хочете вийти на міжнародну авдиторію, можете одразу зареєструватися з доменом com. Для інтернет-торгівлі підходять спеціалізовані варіанти: .store, .shop, .market тощо.
Виберіть правильний рівень домену
Рівень — це частина самого імені. Вони бувають кількох видів:
- перший — регіональні або загальні позначки (.ua, .info, .com);
- другий — назва самого ресурсу (nazva.ua або nazva.com);
- третій — дві частини для назви сайту (shop.nazva.ua або store.nazva.com).
Для інтернет-магазину оптимальним буде домен другого рівня. Він має лаконічний і професійний вигляд та зручний для клієнтів.
Пропрацюйте над змістом домену
Тепер потрібно попрацювати власне над іменем. Воно має бути коротким і легким для запам’ятовування. Кілька порад, які допоможуть визначитися з назвою:
- використовуйте до 12 символів до позначки зони;
- не створюйте двозначностей і не копіюйте наявні бренди;
- додайте ключове слово, що визначає вашу діяльність (kava.store або eco-market.com.ua).
Уникайте використання дефісів, цифр або транслітерації, яку важко читати. Якщо у вас є інстаграм, бажано, аби його назва збігалася з доменом.
Отже, вибір домену для інтернет-магазину — це частина бренд-стратегії. Ім’я в мережі має бути зрозумілим, логічним і зручним для покупців. Приділіть увагу цьому питанню, щоб домен працював на ваш імідж.
Фото з відкритих джерел


