Як зробити школи не шкідливими, можуть пропонувати тернополяни на EdEra
Онлайн-обговорення навчальної програми для 5-9 класів запустили 13 лютого на платформі EdEra. Учасники можуть працювати з існуючими програмами, вказувати недоліки та пропонувати зміни, повідомляють на сайті Міністерства освіти і науки.
Освітню програму цього року хочуть змінити за рахунок впровадження наскрізних тем, які проходитимуть через основні предмети. До прикладу, під час математики вивчатимуть «підприємливість і фінансова грамотність», даватимуть завдання скласти родинний бюджет, запланувати фінансові витрати на проїзд, повідомляє Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.
Загалом на обговорення виставлено 23 навчальні програми для 5-9 класів. Серед них: Українська мова, Українська література, Математика, Інформатика, Фізична культура, Фізика, Трудове навчання, Мистецтво, Основи здоров’я, Історія, Зарубіжна література, Географія, Хімія, Біологія, Природознавство, Англійська мова (для загальноосвітніх шкіл), Англійська мова (для спеціалізованих шкіл), Німецька мова (для загальноосвітніх шкіл), Німецька мова (для спеціалізованих шкіл), Французька мова (для загальноосвітніх шкіл), Французька мова (для спеціалізованих шкіл), Іспанська мова (для загальноосвітніх шкіл), Іспанська мова (для спеціалізованих шкіл). На сторінці кожного предмету є свій модератор, який організовує обговорення і заносить пропозиції у зведені таблиці. Після кожного етапу внесення змін до програм, вони будуть оприлюднені з роз’ясненнями: які пропозиції були враховані, а які – ні, і чому. З графіком оновлення програм можна ознайомитись на EdEra.
Тим часом тернополяни обговорють шкідливість школи загалом.
- Вже від купи людей різного рівня достатку чув, що школи шкідливі. Не тим, що освіта не така, а тим, що нав'язують купу комплексів, стереотипів, страхів. Ваша думка, френди, з того приводу? Чи надто надумані оті страхи)? Моя думка: таки є біда і то велика. Дітей готують до ролі чемнюхів. А то не завжди в житті є окейно, - пише на сторінці у Facebook Андрій Шкула.
Користувач Irina German коментує , що надала б перевагу індивідуальному навчанні.
- Хоч мені і не варто нарікати на школу, вона дала мені багато знань... хоча ні, більше досвіду, але я багато часу втратила на проходження того матеріалу, який я вже знала на той момент. Це гальмує розвиток.
Тернополянка Леся Долішна також звертає увагу на потребу індивідуального підходу до занять з учнями.
- Дуже багато друзів віддавали своїх дітей у Школу мистецтв, як у заклад , де з дітьми займаються індивідуально, розвиваючи творчі здібності, - пише вона. - Я серйозно замислилась щодо відвідин в майбутньому цієї школи дітьми і.. є чутки, що тієї школи за рік-два може й не бути... приміщення в центрі...
Фото з відкритих джерел