Віра Олександрович

Жителі Тернопілля уже не мають на що скаржитися?

Скарга (Copy)

Адміністративне оскарження є ефективним механізмом досудового врегулювання спорів між платником податків і контролюючим органом, стверджують у Головному управління Державної фіскальної служби (ДФС) в області.

При цьому скарг і оскаржень у податкову надходить усе менше.

Упродовж 11 місяців цього року від платників податків Тернопільщини до Головного управління ДФС в області на розгляд надійшло 109 первинних скарг, - кажуть у податковій. – У них оскаржили 122 рішення. Серед загальної кількості 26 скарг на 28 рішень стосуються єдиного соціального внеску (ЄСВ) і 28 скарг на 28 рішень щодо податку на майно із фізичних осіб.

Порівняно із аналогічним періодом 2015 року кількість скарг, що надійшла на розгляд управління, зменшилася на 20, а кількість оскаржених рішень – на 73.

Від початку року у ГУ ДФС в області розглянули 106 скарг платників податків на 118 рішень, - додають фахівці. - За результатами первинного розгляду, без змін залишили 94 рішення на загальну суму майже 439 млн грн. Скасували повністю і частково - 33 рішення на 7,2 млн грн.

Зокрема, лише у листопаді до ГУ ДФС Тернопільщини надійшло 14 первинних скарг. У них оскаржили 18 рішень. Спеціалісти розглянули 15 скарг на 15 рішень і, за наслідками розгляду, скасували три рішення на 56,8 тис. грн.

Варто нагадати, із 25 листопада набули чинність зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затверджені наказом Міністерства фінансів від 28.09.2016 р. за №849, - підсумували фахівці. – Тому платникам податків варто надалі це враховувати.

Фото із відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео