Оксана Бучко

Тернопільські вчителі можуть допомогти учням методом Шерлока

60319620_1347023612102954_7242640683100536832_n

Щоб перетворити вивчені іноземні слова у мовлення, вчителям потрібні креативні завдання. Адже тільки коли учень достатньо зацікавлений і мотивований у говорінні, він буде шукати і запам’ятовувати нову лексику. Одним із способів затягнення у діалоги є метод Шерлока, якого навчив вчителів іноземної мови зі всієї України волонтер Ресто Франціско на Camp LEAD у Заліщиках, що на Тернопільщині.

«Шерлоками» стане частина учнів у класі. Інші – отримають ролі героїв, кожен з яких – підозрюваний у вбивстві. «Шерлоки» мають блок питань, які будуть задавати героям і аналізувати відповіді. Їхнє завдання – знайти вбивцю і пояснити свій вибір.

Герої ж мають захистити себе на основі інформації отриманого тексту. Іншими словами – вони доводять своє алібі.

«Шерлоки» можуть отримати роздруківки, у яких мають описати кожного героями згідно з:

- мотивами вбивства;

- алібі;

- доказами.

– Учні згадують слова, припрацьовують структуру розповідних і питальних речень та спілкуються між собою, – пояснює волонтер Ресто Франціско. – Вони мають мету – знайти людину, скласти сюжет. Їм особисто цікаво, а що ж трапилось насправді. Це активує пасивний запас лексики та закріплює активний запас на автоматичному рівні.

60328975_1347023682102947_3078187693650214912_n
60328975_1347023682102947_3078187693650214912_n

Такі сюжети можна переробити для молодших класів під тему пошуку важливою для міста людини без мотивів криміналу. Готові історії можна позичати на onestopenglish.com.

Фото Camp LEAD

Вибір читачів за тиждень

Відео