Чому тернопільським вчителям варто полюбити піратів?
Хороший вчитель мав би зловити учнів на гачок уже продуманих завдань та ідей. Часто їх заклали інші спеціалісти. А вчителю дозволено користуватись такими ідеями, уявляючи себе піратом. Про таку тактику розповідала волонтерка Корпусу Миру (США) Noelle Aldrich викладачам іноземних мов зі всієї України на Camp LEAD у Заліщиках, що на Тернопільщині.
– Учні повинні запам’ятати матеріал і захотіти повернутись до мене на урок, – говорила Noelle. – Тому заняття має бути інформативне, надихаюче, чітке, запам’ятовуюче та креативне. Учні ніколи не стануть енергійними та вмотивованими, якщо такими не будуть вчителі.
Одним із основних ключів до успішного уроку волонтерка називала занурення у предмет. А це означає повну присутність під час підготовки та власне проведення уроку. У вчителя немає проблем, соцмереж чи вирішення інших питань. Є атмосфера уроку і досягнення його мети.
– Учні повинні отримувати правильні питання, які змушують їх аналізувати інформацію, – продовжує Noelle. – У ході уроку їх також потрібно спрямовувати на нотування матеріалу, щоб отримати чіткий конспект уроку для відтворення отриманого наступного разу.
Також викладачам подали ряд гачків для піратства під час уроків:
– використання учнів у проведення уроків: просьба допомогти пояснити матеріал, передбачити розвиток ситуації;
– використання мистецтва та музики: це вводить в іноземну атмосферу і автоматично відкладає слова у пам’яті;
– трейлери фільмів: вони провокують на роздуми про тему уроку;
– подача кінця історії: нехай учні продумують її сюжет;
– діалоги: вони можуть переростати у театри, коли учні розігрують магазин із продуктами та співбесіду із резюме;
– секрет чи табу: завдання із забороною вживання певних слів для пояснення інших закріплює лексику та створює конкурентне середовище.
– використання візуалізації.
Noelle Aldrich рекомендує пам’ятати вчителям, що вони постійно під час уроків повинні залишатись грандіозними.
Фото Camp LEAD