Віра Олександрович

Мости на Тернопільщині захищатиме спеціальна мембрана із трьох шарів (фото)

11

Відразу 6 мостів на трасі М-30 Стрий-Ізварине у межах Тернопільської області матимуть тришарову гідроізоляцію.

Про це повідомили сьогодні, 9 червня, на сторінці Тернопільської обласної державної адміністрації. Нагадаємо, в області паралельно тривають чимало робіт на дорогах.

– У 2021 році вперше під час поточного середнього ремонту штучних споруд на державних дорогах краю застосовуємо тришарову мембрану на основі метилметакрилатної смоли, – йдеться у повідомленні. 

За даними Служби автомобільних доріг у Тернопільській області, така смола захищає від води, хімічно агресивних рідин і стічних вод металеві та бетонні складові відремонтованих мостів. Цим самим продовжується термін їхньої експлуатації.

Фахівці уточнили, що мембрана складається з трьох шарів: – реактивна швидковисихна двокомпонентна ґрунтовка, що не містить розчинник, на основі метилметакрилатних смол; – гідроізоляційна мембрана, яку наносять безповітряним розпиленням; – сполучний шар на основі метилметакрилатних смол, який застосовують під асфальтобетонне покриття.

Зауважимо, гідроізоляцію з метилметакрилатної смоли вже можна побачити на мостах у складі «Дороги Єдності» М-30 Стрий-Ізварине (сьогодні її ще називають М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам'янка – прим.). Гідроізоляцію паралельно влаштували одразу на трьох мостах, що на автодорозі М-30, у селах - Підгороднє, Почапинці і на обході Козової (на одній стороні – прим.).

– У селах Підгороднє і Почапинці невдовзі ремонт фінішує, – наголошують фахівці. – Залишилося влаштувати перильне і бар'єрне огородження, провести антикорозійний захист підмостових поверхонь тощо. На обході Козової мостобудівники працюють на одному проїзді, адже другим – рухається транспорт у реверсному режимі.

Триває також ремонт мосту у Шибалині. Нагадуємо, там влаштовують тротуарну плитку. Завдяки тимчасовому об’їзду у мостовиків є змога працювати на цілій штучній споруді й оперативно завершити її ремонт.

Довідка. Траса М-30 є пріоритетним об’єктом програми «Велике будівництво». На Тернопільщині ремонтують її частину, що збігається з дорогою М-12. Тобто 47,7 км від Тернополя до Бережан відновлюють поточним середнім ремонтом, 2,5 км – у Бережанах і міст у Городищі – капітальним.

Фото зі сторінки Тернопільська обласна державна адміністрація

Вибір читачів за тиждень

Відео