Тернополянам на замітку: поради із просування особового бренду

rectImage

«Терен» уже розповідав, що таке особистий бренд в інстаграмі та для чого він потрібен. «Терен» зібрав найкращі поради від ССМ-спеціалістів, як просувати особистий бренд. І сьогодні ми поділимося з вами другою частиною порад. 

Першу частину порад ми опублікували минулого четверга. Сьогодні ж продовження.

  1. Реклама

При покупці рекламного розміщення у блогера, дивіться не на кількість підписників – ця цифра може бути дуже велика, а на ступінь залученості аудиторії.  При кількості фоловерів в 10 тисяч чоловік має бути не менше кілька сотень лайків.

Обирайте тільки тих блогерів, які підходять вам за тематикою. 

  1. Пропонуйте безкоштовний продукт

Подумайте, що ви можете віддати цьому світу. Це може бути гайд корисних сніданків, або як знайти свій стиль, або як відкрити ФОП, або як розкрутити власний блог і т.д.

  1. Працюйте з коментарями та особистими повідомленнями

Обов'язково виділяйте час для того, щоб відповісти на коментарі - так підвищується залученість в обліковому записі. Намагайтеся розвивати дискусію і відповідати не односкладово, якщо є така можливість. Дякуйте, якщо хтось написав розгорнутий і корисний коментар.

  1. Пишіть живі тексти, які будуть залучати аудиторію

Писати тексти, які будуть захоплювати і змушувати дочитувати до кінця, - справжнє мистецтво. Читайте популярних блогерів, які володіють словом і вчіться у них. Книга «Пиши, скорочуй» теж буде корисна при написанні постів в Інстаграм. 

  1. Звертайтеся до аудиторії

Дайте читачам відчути, що вони важливі для вас. Що ви робите свій контент саме для них. Звертайтеся до своєї аудиторії, спробуйте зрозуміти, що вона від вас чекає і дайте їй це.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео