Тернополянам на замітку: розвиваємо особистий блог в інстаграм

gettyimages-858489898

Традиційно щочетверга «Терен» розповідає про блогінг в інстаграмі. Ми з вами уже говорили про оформлення профілю, пострів та сторіс. А сьогодні, 22 липня, продовжимо говоритимо про шляхи розвитку особистого бренду.

Один із інстументів - публікація відео, проведення прямих ефірів

Використовуйте відео по-максимуму. Візуальна інформація сприймається легше, ніж текст, тому користувачі так люблять сторіс, прямі ефіри і звичайні ролики - цим потрібно користуватися. Про сторіс “Терен” вже розповідав, а прямі ефіри потрібні, щоб підвищити лояльність користувачів - для них це спосіб поспілкуватися зі своїм кумиром, отримати відповіді на питання, дізнатися ексклюзивну інформацію. Прямі ефіри можна зберігати і ділитися ними на різних ресурсах, наприклад, в соцмережах або на особистому сайті.

Регулярні публікації

Складіть контент-план на 2 тижні або місяць і намагайтеся дотримуватися його. Підписники люблять регулярність і чекають пости від улюблених блогерів, звикаючи до певного графіку. Затишшя на тиждень або місяць матиме наслідки. Фоловери втратять інтерес і підуть до інших блогерів.

P.S. Це не означає, що потрібно викладати пости кожен день - виберіть найбільш зручний для себе графік, коли ви можете створювати якісні публікації, наприклад, 2-3 рази в тиждень. Якщо «видавлювати» з себе тексти або знімати відео ні про що заради щоденного постингу, це відіб'ється на якості контенту.

Спілкування з підписниками

Відповідайте на коментарі, перевіряйте директ, вступайте в діалоги, публікуйте відповіді на найцікавіші запитання фоловерів. Як мінімум, це потрібно робити перший час, щоб налагодити контакт з підписниками та набрати першу аудиторію. У міру розвитку себе, як бренду, фоловерів буде ставати більше, а часу на відповіді їм менше, але це не привід зовсім ігнорувати фоловерів - для деяких з них мовчання може стати причиною відписки.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео