Агро-новини 2 березня
Україна на 50% знизила імпорт часнику
Україна у 2016 р. імпортувала 3,2 тис. т часнику, що на 50% менше у порівнянні із 2015 р. та є найнижчим показником за останніх 8 років.
Про це повідомляє асоціація «Український клуб аграрного бізнесу».
Основним постачальником цього продукту в Україну є Китай, частка якого у загальній структурі коливається від 86% до 100% залежно від року. Китай — найбільший гравець на світовому ринку часнику. Його частка становить більше 80% у структурі світового експорту.
«Основною причиною зменшення імпортних поставок часнику є девальвація гривні по відношенню до долара, що робить імпортний часник менш доступним для українського споживача. Крім того, всередині країни зростає виробництво та зменшується потреба в імпортному продукті. Минулого року було вироблено 187,8 тис. т часнику, більше 99% якого виробляється у господарствах населення», — додали в УКАБ.
У 2016 році Україна експортувала 195 т часнику, що є найбільшим показником за останні 6 років. Основними ринками збуту української продукції є Білорусь (61%), Латвія (13%), Канада (11%). Середня ціна тонни часнику на експорт складає 1467 $/т.
Фермери нарощують додаткову обробку насіння
На Лебединському насіннєвому заводі завершився перший етап виробничого сезону 2016-2017 рр. Вже не перший рік поспіль компанія LNZ Group виготовляє насіння кукурудзи та соняшнику для світових компаній-селекціонерів, таких як Monsanto, Syngenta, Pioneer.
Як повідомили AgroPortal.ua в компанії, усього виготовлено 280 тис. т кукурудзи, 400 т гороху, 310 т коріандру, прокалібровано 2465 т пшениці озимої, 4087 т сої, 120 т ячменю гібридного, 3628 т соняшнику, вироблено також 1080 т спельти.
При цьому із січня 2017 року розпочався другий етап роботи насіннєвих заводів компанії, а саме — надання послуг агровиробникам щодо додаткової обробки насіння інсектицидами та стимуляторами росту.
«Нам можуть замовити додатковий обробіток насіння, використовуючи як власні препарати чи стимулятори росту, так і придбані у нас. Варто відзначити, що кількість клієнтів, що користуються такою послугою, щороку збільшується. Близько 60% насіння, яке ми продаємо нашим клієнтам, проходить додатковий обробіток на наших насіннєвих заводах. У попередні роки цією можливістю користувались переважно великі агрохолдинги, цьогоріч цю послугу замовляє і багато фермерських господарств», — повідомив директор дистрибуційної компанії ТОВ «ЛНЗ» Андрій Полтавець.