Оксана Бучко

Чому дівчат і хлопців потрібно вчити по-різному?

centros-educativos-fei

Полегшити процес навчання дітей тернополяни можуть, правильно підібравши методи відповідно до статі. Як пояснює психолінгвіст, нейробіолог Тетяна Чернігівська на coma.in.ua, із хлопчиками варто говорити коротко та конкретно, із дівчатками – слід додати більше емоцій та забезпечити яскравість процесу вивчення.

ТОП-5 порад для занять із хлопцями:

- Короткі і конкретні пояснення;

- Активна діяльність;

- Реальні завдання і змагання;

- Похвала за дрібниці;

- Прохолодні просторі приміщення.

ТОП-5 порад для занять із дівчатами:

- Робота у групах;

- Можливість допомогти вчителю;

- Забезпечення відчуття контрольованого ризику;

- Максимальний зоровий контакт;

- Яскравий клас.

Для усіх дітей важливо: розвивати дрібну моторику рук, нагадує спеціаліст. Адже від цього залежать мовні функції.

- Якщо маленька дитина, прийшовши в школу, не вчиться письма, звикаючи до дрібних філігранних рухів ручки, якщо в дитячому саду вона нічого не ліпить, не вирізає ножицями, не перебирає бісер, то у неї дрібна моторика не виробляється, - наголошує спеціаліст. - А це саме те, що впливає на мовні функції. Якщо ви не розвиваєте у дитини дрібну моторику, то не нарікайте потім, що її мозок не працює.

А для формування тонкого огранювання нейронної мережі важливо навчатись музиці.

- Коли ми сприймаємо мову, відбувається дуже складна обробка фізичного сигналу, - додає Тетяна Чернігівська. - Нам у вухо вдаряють децибели, інтервали, але це все фізика. Вухо слухає, а чує мозок. Коли дитина навчається музиці, вона звикає звертати увагу на дрібні деталі, відрізняти звуки і тривалості. І саме в цей час формується тонке огранювання нейронної мережі.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео