Оксана Бучко

Для тернопільських продавчинь алкоголь важливіший, ніж постійні клієнти?

alkoholiniai-gerimai-prekybos-centre-72162824

Повідомлення в «Електронній книзі скарг України» залишила тернополянка Лілія 20 листопада після відвідин продуктового магазину на вулиці Малишка, 1. Жінка описує нетверезу продавчиню, яка грубо реагувала на зауваження. Обслуговування в той вечір в магазині постійна клієнтка так і не дочекалась.

- Продавець Оксана Пацигон, знаходячись в нетверезому стані, в оточенні знайомих місцевих пияків, вела себе дуже неадекватно, голосно виражалася нецензурною лексикою, - йдеться у скарзі. - На мої зауваження вона мене обізвала, відмовилась обслуговувати. Я вийшла з магазину, а вона продовжувала щось п’яна кричати. Я відвідую цей магазин впродовж 35 років. З того часу багато власників помінялося. Теперішніх я не знаю, тому прошу розібратися з неадекватною поведінкою продавця.

До речі, залишити офіційну скаргу може віднедавна кожен в «Електронній книзі скарг України» на reaction.org.ua.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео