Кожну другу гривню із виборчого фонду кандидати у Президенти витратили на рекламу у ЗМІ

0502_free_speech-1024x576

Відомо, що більшість коштів із виборчих фондів кандидати на пост Президента витратили на рекламу у засобах масової інформації.

Відтак, на це спрямували 623 мільйони гривень, а за звітами, що доступні на сайті ЦВК, загалом кандидати витратили 941 млн гривень, пише Детектор медіа. За аналізом Комітету виборців України на рекламу у медіа витратили кожну другу гривню (66%).

У відкритих звітах прописані такі витрати коштів: найбільше, а саме 100% (368 тис. грн) використано Юрієм Кармазіним; 84% або 39 млн грн, використано Юрієм Бойком; 80 млн грн (82%) використано Сергієм Тарутою; 81% або 279 тис. грн – Василем Журавльовим; 74% або 64 млн грн – Володимиром Зеленським; 74% або 4 млн грн – Віктором Бондарем; 73% або 13 тис. грн – Сергієм Кривоносом; 72% або 118 млн грн – Юлією Тимошенко; 71% або 11 млн грн – Русланом Кошулинським та 61% або 251 млн грн – Петром Порошенком.

Опубліковані звіти охопили витрати від початку відкриття виборчого фонду і до 18 березня. До слова, інформація про використання коштів деякими кандидатами – відсутня.

Контент виготовлено у співпраці з Тернопільським прес-клубом за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео