Орест Сарматський

Мешканці Тернополя повернули 22 тис. грн за придбаний диван, в якому під час експлуатації вилізли пружини

F86C7090-24A2-430B-82C8-7441615CC109

До Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області зі скаргою звернулася тернополянка.

За її словами, повідомляє пресслужба обласного відомства, жінка придбала розкладний диван-ліжко, який має виробничий брак, а саме: з м’якої частини вилазять пружини. Такий дефект не дозволяє використовувати товар за прямим його призначенням, тобто на ньому некомфортно спати.

Підприємець забрав диван за власний кошт, як передбачено законодавством та провів гарантійний ремонт. Проте, через певний період, недолік проявився знову, нові пружини повилазили на тому ж місці. Спеціалісти Управління захисту споживачів допомогли тернополянці скласти повторну заяву до суб’єкта господарювання із вимогою про визнання в товарі істотного недоліку, - йдеться у повідомленні.

Після цього підприємець відправив диван до виробника для встановлення причини втрати якості, який в свою чергу підтвердив наявність в товарі істотного недоліку. 

Таким чином, після втручання спеціалістів Управління захисту споживачів, підприємець  повернув тернополянці кошти, сплачені за товар, а саме 22 000 грн.

Фото: mebli.ua

Вибір читачів за тиждень

Відео