Мешканці Тернополя повернули 22 тис. грн за придбаний диван, в якому під час експлуатації вилізли пружини
До Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області зі скаргою звернулася тернополянка.
За її словами, повідомляє пресслужба обласного відомства, жінка придбала розкладний диван-ліжко, який має виробничий брак, а саме: з м’якої частини вилазять пружини. Такий дефект не дозволяє використовувати товар за прямим його призначенням, тобто на ньому некомфортно спати.
- Підприємець забрав диван за власний кошт, як передбачено законодавством та провів гарантійний ремонт. Проте, через певний період, недолік проявився знову, нові пружини повилазили на тому ж місці. Спеціалісти Управління захисту споживачів допомогли тернополянці скласти повторну заяву до суб’єкта господарювання із вимогою про визнання в товарі істотного недоліку, - йдеться у повідомленні.
Після цього підприємець відправив диван до виробника для встановлення причини втрати якості, який в свою чергу підтвердив наявність в товарі істотного недоліку.
Таким чином, після втручання спеціалістів Управління захисту споживачів, підприємець повернув тернополянці кошти, сплачені за товар, а саме 22 000 грн.
Фото: mebli.ua