Лозівська Астрономічна Обсерваторія відчиняє двері у Всесвіт (фото)

7862a92a7ae0cacfeb0aa8832763407a

Нещодавно, у Лозівській Астрономічній Обсерваторії (ЛАО) було велелюдно. Веселим сміхом, вигуками здивування та драйвовою атмосферою розпочалися «Астрономічні вечори» (ЛАО). Це цикл астрономічних заходів, метою яких є популяризація астрономії серед населення, астропросвіта та здобуття практичного досвіду зацікавленими цією наукою дітьми та молоддю. «Астрономічні вечори» (ЛАО) передбачають проведення астролекторіїв, тротуарних спостережень, виїзних астрономічних заходів тощо.

Того вечора до Лозівської Астрономічної Обсерваторії завітали вчителі фізики та астрономії Борщівської ОТГ. У рамках астрофізичного виїзного семінару-практикуму «Формування духовно-моральних цінностей, предметних компетентностей в контексті сучасного змісту фізичної та астрономічної освіти» педагоги мали змогу поспілкуватися з вчителями Лозівської школи, учасниками клубу любителів астрономії «ТерАстро», перейняти їх досвід та поділитися власним.

121cc52a698f7f8857025a7a2b6f2142

Відкрили «Астрономічні вечори» (ЛАО) лекторієм, тротуаркою та екскурсією Лозівською обсерваторією. Директор «НВК »Лозівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. - ДНЗ" Анна Чаповська привітала присутніх і зазначила, що Лозівська опорна школа - це центр освітніх змін. Розвиток астрономічної науки, інтерес до якої продовж останніх років пожвавився, потребує не лише теоретичної бази, але й сучасної практичної платформи, на якій отримані знання могли б реалізовуватися. Саме таке стимулювання освітніх програм сприятиме формуванню передумов для зростання покоління майбутніх науковців.

c1cd56339bf08a778767899030ef8feb

У Лозівської школи для цього є необхідний потенціал, адже саме цей освітній заклад має досвід проведення астрозаходів, фізичний кабінет та комп'ютерний клас гарно укомплектовані. Під чуйним керівництвом вчителя фізики та астрономії Михайла Шемелі діє астрономічний гурток. Михайло Андрійович розповів педагогам Борщівської ОТГ про діяльність факультативу, підготовку школярів до змагань у місцевих та всеукраїнських оліпіадах з астрономії. Не стояло осторонь і питання співпраці з учасниками клубу любителів астрономії «ТерАстро», оскільки астролюбителі також можуть допомогти дітям застосувати отримані знання на практиці, бо мають із цим справу чи нещодня, пишуть на сайті Байковецької громади.

Фото з відкритих джерел