Мешканець Тернополя потрапив у халепу з унітазом за 9 тисяч гривень
Фахівці Управління захисту споживачів сприяли тернополянину в обміні бракованої сантехніки.
Як повідомляє Головне управління Держпродспоживслужби в області, до відомства зі скаргою звернувся тернополянин.
– За словами заявника, у магазині керамічної плитки та сантехніки обласного центру він придбав керамічний виріб – унітаз вартістю 9 000 грн, але під час використання в товарі проявився недолік – з’явилась мікротріщина. На усне звернення покупця, продавець відмовив у безоплатному усуненні недоліків, як це передбачено статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів, – йдеться у повідомленні.
Також повідомляється, що спеціалісти допомогли покупцеві оформити заяву (згідно з вимогами законодавства) до суб’єкта господарювання про проведення незалежної експертизи.
Після втручання спеціалістів Управління захисту споживачів, таку експертизу продукції було проведено.
За її результатами встановлено, що недоліки у товарі виникли не з вини споживача, а виріб виявився бракованим. Тому придбаний унітаз було замінено на товар належної якості.
Фото з допису