Популярні міфи про «домашню» та промислову ковбасу (Агроновини)
Експерти Асоціації «Свинарі України» проаналізували стереотипи, які склалися в українському суспільстві стосовно «домашньої» та промислової ковбас.
Основний висновок: можна ставити під сумнів якість та користь промислових продуктів, але виробників контролюють регулятори і вони мають дотримуватися вимог, передбачених законодавством, а «базарних» виробників часто ніхто не контролює і перевірити якість продукції, знайти відповідальних осіб, у випадку виникнення проблем, практично неможливо.
Часто люди надають перевагу продукції кустарного виробництва через думку про те, що на промислових підприємствах тварин годують ненатуральними кормами, застосовують стимулятори росту і т. д. Утім, у таких господарствах поголів’я ретельно контролюється, підчас життєвого циклу та перед забоєм тварин перевіряє ветеринар. Якість промислової сировини підтверджують документи , сертифікати. Що ж до ковбаси «з рук», то тут походження сировини з’ясувати достатньо важко – це може бути не лише м’ясо домашніх свиней, а і сировина з промислових підприємств, і м’ясо, отримане від хворих тварин з господарств населення.
Також умови транспортування і зберігання промислових та «домашніх» ковбас зовсім різні. Щодо продукції з ринку, то тут про холодильники та дотримання інших умов зберігання частіше за все не йдеться.
В Асоціації «Свинарі України» зазначають:
– Купувати чи ні продукцію «з рук» – особиста справа кожного, але треба розуміти, що цей сегмент виробництва неконтрольований. І продавці, і покупці діють на власний страх і ризик, а останні несуть відповідальність за своє здоров’я самі.
Джерело: https://meat-inform.com
Експорт молокопродуктів за І квартал склав $53,9 млн
За І квартал 2019 р. від експорту вітчизняних молочних продуктів Україна отримала $53,9 млн, що на 19% менше, ніж за аналогічний період минулого року, повідомляє АВМ.
Експорт молока та вершків за три місяці поточного року показав найбільший приріст – +157,5% в натуральному та +126% у грошовому виразі. Загалом було продано 7,4 тис. т продукту на загальну вартість $4,9 млн. Основними покупцями були: Лівія – 32,9%, Молдова – 27,4% та Грузія – 14,9% від загальної структури експорту.
Знизився експорт масла в порівнянні з минулим роком на 35% в натуральному виразі – 5,9 тис. т. Це принесло країні – $3,8 млн, що на 38,4% менше, ніж минулого року.
Джерело: https://kurkul.com
Фото з допису