Світ переходить на альтернативний білок (Агроновини)
28% найбільших в світі роздрібних продавців і виробників продуктів харчування переходять на альтернативний білок, щоб не відставати від мінливих переваг споживачів.
Згідно з новим звітом, опублікованим Fairr, найбільш активно диверсифікують свої портфелі за допомогою рослинних альтернатив Unilever, Conagra, Nestl і Tesco.
Альтернативні білки в звіті включали альтернативи як рослинного м'яса, так і молочним продуктам, а також клітинне м'ясо.
Хоча останнім поки комерціалізоване тільки в Сінгапурі, деякі компанії намагаються отримати переваги першопрохідців, інвестуючи в технологію і випереджаючи нормативні зміни у всьому світі.
Як відзначають аналітики, 7 з 25 оцінюваних компаній поставили чіткі цілі щодо диверсифікації джерел протеїну. При цьому Unilever, Conagra, Nestl були названі «найефективнішими» виробниками, а британські роздрібні торговці Tesco і Sainsbury's - найбільшими роздрібними торговцями.
Джерело: agroportal.ua
Органічна продукція змінює вектор експорту
Основним покупцем української органічної продукції в 2020 році залишилися Нідерланди, незважаючи на значне зменшення обсягів імпорту з $ 141 млн до $ 97 млн.
У той же час США зайняли друге місце серед імпортерів, закупивши органічної продукції на $ 67 млн.
Про це повідомив директор сертифікаційного органу «Органік Стандарт» Сергій Галашевський.
За його словами, частка Північної Америки в українському органічному експорті зросла за минулий рік удвічі - з 12 до 24%.
Джерело: agroportal.ua