Тернопіль приєднався до «італійського страйку» проти «Укрзалізниці»
«Італійський страйк» розпочали 14 травня декілька залізничних депо. Ідею підтримав Тернопіль разом із Кременчуком, Кривим Рогом, де розташовані металургійні підприємства та повністю зупинився рух вантажних локомотивів. Також до страйку долучились Дарниця (Київ), Коростень, Миронівка, Полтава (50/50), Запоріжжя.
Робітники демонструють спротив – прискіпливо виконують всі вимоги посадових інструкцій, у той же час фактично гальмуючи роботу підприємств.
У страйку беруть участь вісім локомотивних та одне вагонне депо. Машиністи відмовляються виїжджати на несправних локомотивах, які до цього попри технічні нюанси активно використовувались, зазначив профспілковий лідер з Кременчука Сергій Москалець, пише tsn.ua.
За словами профспілковця, страйкарі вимагають підвищення зарплати, скасування норми закону про відміну виходу на пенсію за вислугу років для локомотивних бригад, приведення рухомого складу до нормального стану, звільнення керівництва «Укрзалізниці» та притягнення його до кримінальної відповідальності за доведення рухомого складу до критичного стану. Вимоги висувають машиністи, які розраховують на підтримку решти співробітників «Укрзалізниці». Адже минулого року під час подібної акції вдалось домогтись підвищення зарплатні для усіх працівників підприємства.
У той же час на запит ТСН.ua в «Укрзалізниці» відповіли, що не отримували жодних офіційних вимог від учасників акцій. Страйк на рух потягів суттєво не впливає, повідомляють у компанії.
Також в «Укрзалізниці» оприлюднили і середньомісячну заробітну плату локомотивних бригад:
- машиніст ТЧ Кременчук у квітні 2018 року заробив 19375 грн, помічник машиніста – 12279 грн;
- машиніст ТЧ Кривий Ріг – 20380 грн, помічник машиніста – 14010 грн;
- машиніст ТЧ Мелітополь – 20136 грн, помічник машиніста – 13727 грн;
У компанії запевнили, що постійно працюють над поліпшенням умов праці локомотивних бригад і оновлюють тяговий рухомий склад. Так, «Укрзалізниця» починає масштабну модернізацію з General Electric на суму в 1 млрд доларів, а до кінця поточного року очікує на 30 нових локомотивів General Electric.
Натомість залізничники планують місяць страйкувати по-італійськи.
Фото з відкритих джерел