Оксана Бучко

Чому тернопільським лікарям варто навчитись бути успішними блогерами?

87864301_2925099614218632_3549741112379834368_n

Один місяць залишився до запуску медичної реформи другої ланки. Для лікарів це означає зміни у заробітній платі та умовах праці. Цей період передбачає збільшення конкуренції як між медичними закладами, так і між лікарями.

Тернопільські експерти радять медичним працівникам активніше показувати свою експертність і демонструвати свої результати роботи у соцмережах.

Зміни у роботі медиків відбудуться через те, що з лікарнями, які тепер стали КНП (комунальне некомерційне підприємство), укладатиме договори НСЗУ (Національна служба здоров’я України). Таким чином у перший період медичні послуги (лікування пацієнтів) на 70% фінансуватиме НСЗУ, а згодом  – лише на 30%.

Щоб отримати це фінансування, потрібно створити певні умови, які відповідатимуть вимогам НСЗУ. Тож наразі це дає виклик закладам, а далі – лікарям, які матимуть більше мотивації формувати потік пацієнтів і виконувати роботу якісно.

У будь-якому випадку, медикам, які не хочуть отримувати лише мінімальну зарплату, доведеться вже подбати про свій бренд.

- Які зміни відбудуться в заробітній оплаті та роботі лікарів з впровадженням медичної реформи для вторинки? Чіткої відповіді на це запитання не знає ніхто, - розповідає тернопільський маркетолог Людмила Лукіян. - Точно можу сказати одне: зміниться процес вибору лікаря, медичного закладу пацієнтом. І повірте, вони будуть вимогливо ставитися до всього! Колективу медичних закладів важливо буде працювати як одна команда на формування потоку нових пацієнтів та збереження існуючих. Зараз багато лікарень та поліклінік роблять ремонти, оновлюють меблі та обладнання. Це добре, пацієнтам приємніше перебувати у комфортних умовах. Але чи за рівнем комфорту будуть обирати лікаря та лікарню? Усіх пацієнтів об’єднує одні побажання: отримати кваліфіковану медичну допомогу, увагу лікуючого лікаря та чітке роз’яснення стану здоров’я і процесу лікування. Тому лікарям важливо стати більш відкритими, показувати свою експертність, ділитися унікальними історіями одужання, збирати відгуки та рекомендації пацієнтів.

Оформлений профіль в соцмережах може суттєво полегшити пацієнтам вибір лікарів та підняти рівень довіри до них. Навчитись створити свій особистий бренд може кожен медик вже невдовзі. Для цього організовують конференцію MedSMM 13 березня у Львові.

- Це будуть навчання не для отримання балів, а для результату, - продовжує Людмила Лукіян. – Адже медики і так проходять багато спеціалізованих навчань. Тут ми запрошуємо досвічених спеціалістів з просування, а також медиків, які досягнули успіху і можуть поділитися досвідом.

До прикладу, спікером буде і тернопільський гінеколог Лілія Левенець, яка також є і успішним блогером. Вона розповість, як правильно показати свою роботу в соцмережах.

До слова, для студентів-медиків діє знижка для реєстрації на MedSMM. Про її результати читайте на «Терені» згодом.

За деталями звертайтесь до Людмили Лукіян -  067 743 32 73.

Фото Людмили Лукіян

Вибір читачів за тиждень

Відео