Тернополянам на замітку: хештеги - як один із безкоштовних способів просування

unnamed

Як відомо, аби “розкрутити” свій профіль в Інстаграмі можна використовувати платні методи просування, так і безкоштовні. Сьогодні, 27 серпня, “Терен” розповість про хештеги, як один із найдієвіших безкоштовних методів просування.

Хештеги додають у пости, щоб виконати кілька завдань: щоб пост можна було знайти в пошуку за хештегом; щоб пост з'явився в стрічці у тих, хто підписаний на хештег; створювати вибірки - пости з певної теми можна позначати одним хештегом;

Хештеги бувають високо-, середньо-, низькочастотні, брендові і унікальні. Високочастотні використовують найчастіше: # море, # кіно, # кава.

Середньочастотні можуть відноситься до конкретної теми: # євробачення2020, # прогулянкаполісі. Або до популярного регіону: # подорожіталією.

Низькочастотні використовують рідко: # люблювиноград, #сонячнаговерла. Брендові містять назви компанії: #canva, #ryanair.

Унікальні ви придумуєте і використовуєте самі, наприклад, щоб задати рубрику, наприклад # теренпропросування

Для розкрутки аккаунта Інстаграм використовуйте перші три типи - саме завдяки ним вас можуть знайти в пошуку або побачити в стрічці. До кожного посту оптимально додавати не більше 10 хештегів, максимальна кількість - 30. Ставити їх можна в кінці тексту, в коментарі. Не рекомендується повторювати ті самі хештеги під кожним постом.

Кілька правил, які допоможуть в підборі ключових слів:

Хештеги повинні відображати те, що є на фото або в тексті поста. Допоможіть користувачам знаходити потрібну інформацію, а не вводьте в оману. У видачі по високочастотним хештег вже багато постів, і вони додаються кожну хвилину - вас буде складніше помітити. Намагайтеся використовувати більше середньочастотні і низькочастотні тегів. Не використовуйте хештеги, які використовують для обміну лайками: # like4like # лайкзалайк. Це призведе до вас неякісну аудиторію. Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео