Тернополянам на замітку: поради із просування особового бренду
«Терен» уже розповідав, що таке особистий бренд в інстаграмі та для чого він потрібен. «Терен» зібрав найкращі поради від ССМ-спеціалістів, як просувати особистий бренд. І сьогодні ми поділимося з вами другою частиною порад.
Першу частину порад ми опублікували минулого четверга. Сьогодні ж продовження.
- Реклама
При покупці рекламного розміщення у блогера, дивіться не на кількість підписників – ця цифра може бути дуже велика, а на ступінь залученості аудиторії. При кількості фоловерів в 10 тисяч чоловік має бути не менше кілька сотень лайків.
Обирайте тільки тих блогерів, які підходять вам за тематикою.
- Пропонуйте безкоштовний продукт
Подумайте, що ви можете віддати цьому світу. Це може бути гайд корисних сніданків, або як знайти свій стиль, або як відкрити ФОП, або як розкрутити власний блог і т.д.
- Працюйте з коментарями та особистими повідомленнями
Обов'язково виділяйте час для того, щоб відповісти на коментарі - так підвищується залученість в обліковому записі. Намагайтеся розвивати дискусію і відповідати не односкладово, якщо є така можливість. Дякуйте, якщо хтось написав розгорнутий і корисний коментар.
- Пишіть живі тексти, які будуть залучати аудиторію
Писати тексти, які будуть захоплювати і змушувати дочитувати до кінця, - справжнє мистецтво. Читайте популярних блогерів, які володіють словом і вчіться у них. Книга «Пиши, скорочуй» теж буде корисна при написанні постів в Інстаграм.
- Звертайтеся до аудиторії
Дайте читачам відчути, що вони важливі для вас. Що ви робите свій контент саме для них. Звертайтеся до своєї аудиторії, спробуйте зрозуміти, що вона від вас чекає і дайте їй це.
Фото з відкритих джерел