Тернополянам на замітку: висновки онлайн-навчання
Карантин закінчиться, учні підуть знову школу. Вже зараз тернополяни, спостерігаючи за дистанційним навчанням, роблять певні висновки. Багато з батьків задоволені процесом онлайн-освіти.
Так у групі «Батьки SOS» пишуть про позитиви такої форми навчання:
- шкільна форма чи дрескод жодним чином не впливає на освітній процес;
- щоденник нікому не потрібний, (отой фірмовий з лого школи за 40 чи 60 грн просто в піч);
- не варто було забороняти ґаджети, вчасно б освоїли разом з дітьми – було б легше зараз;
- школа існує без фонду школи чи фонду класу;
-школа може існувати без методистів, відділів освіти, конкурсів, нікому не потрібних виховних заходів;
- вчитель не завжди правий і має право на помилку – з цього пункту випливає, що учень теж має право на помилку;
- життя триває без батьківських зборів;
- навчання існує без зборів коштів;
- додаткові друковані зошити – зло;
- окрім шкільних підручників є Інтернет, і там стільки якісного і безкоштовного контенту. А вчителі тепер це знають;
- шкільну програму можна збалансувати;
- вчить самі своїх дітей – вже не аргумент, бо вчимо.
Висловлює захоплення онлайн-навчанням тернопільська психологиня Марина Орап.
– Те, як за якісь пару днів-тижнів наші героїчні вчителі примудрились абсолютно з нуля запустити справді дистанційне, і справді навчання – це викликає саме захоплення, – пише вона. – Спостерігаючи, як моя дитина готує презентації, записує відео з відповідями, надсилає виконані вправи і задачі, спілкується в чаті англійською, робить тести, при цьому дотримуючись перерв і режиму роботи з комп’ютером, я, розуміючи скільки за цим стоїть вчительської (в даному випадку аврально-нічної) праці, тихо дивуюсь. А ще більше шалію, коли дитина зачитує коментарі, які надсилають вчителі разом з результатами, розуміючи, скільки це потребує часу. Тому захоплення – це якраз те, що точно відображає мою вдячність нашим творчим і відданим своєму покликанню вчителям.
Звісно, дистанційне навчання не замінює живого освітнього процесу, коли діти перебувають у русі та взаємодії. В умовах карантину їм важче концентруватись, тому батькам потрібно докладати більше зусиль, аби мотивувати дітей на навчання. Також недоліком є те, що деякі вчителі не відчувають навантаження такого навчання і задають забагато завдань для самостійного опрацювання.
Щоправда онлайн-режим навчання не всім до вподоби. Чому критикують «Всеукраїнську школу онлайн», читайте за посиланням.Фото з відкритих джерел