Тернополянам розповіли про секрети успішних фестивалів

51fee413-414b-4f1d-a384-a4f142846c51
Секретами успіху проведення фестивалю поділилась тернополянам Юлія Савостіна - відома журналістка і блогер, яка працювала на каналах «Україна», «СТБ», «ICTV». Зустріч відбулась 10 червня. - Перш за все потрібно мати спеціальну колекцію, яка буде продаватись на фестивалі, - каже вона. – Також важливо запросити усіх постійних читачів, глядачів, покупців. Не пошкодуйте гроші на оформлення та одяг організаторів. Має бути стиль і впізнаваність команди. І ще – умійте затримати покупців біля свого продукту.

a29725eb-c642-48ce-beaa-7b132e336799
a29725eb-c642-48ce-beaa-7b132e336799

c9d73b62-a083-473f-9b98-04b08721b96b
c9d73b62-a083-473f-9b98-04b08721b96b

Юлія проводить фестивалі українських виробників. Каже, що фестиваль вдався, якщо на ньому є діти і собаки. - На одному з фестивалів зробили ресторан для собак, - додає Юля. – Ми тішимось, коли люди приходять сім’ями і з домашніми улюбленцями. А загалом, українські виробники  мають перспективи. Ті, хто залишились, проходять етап закоханості, яка переростає у щось серйозне. Актуальним залишається виробництво одягу. Українські дівчата мають величезну потребу наряджатись. Оксана БУЧКО Фото автора

Вибір читачів за тиждень

Відео