Тернополянам розповіли про справжнього вчителя нового століття
Вчитель не повинен керуватись метою навантажити учня якомога більшою кількістю інформації. У школі не потрібно вивчати аж 21 предмет. А учнів, які не виконують домашніх завдань, недоречно сварити. Більше про справжнього вчителя тернополяни можуть дізнатись від одного із найкреативніших педагогів України з Вінниці Владислава Качура на uain.press.
Особливістю проведення уроків для Владислава став принцип «learning by doing» – «я вчуся завдяки тому, що роблю». Тож педагог розповідає, як приносить на урок продукти для приготування страв і під час готування спілкується з дітьми англійською.
Також учні отримують практичні проекти. Наприклад, під час вивчення теми про Вінницю дітей ділили на групи: хтось відповідав за фото, хтось за презентацію, хтось за оформлення. Школярі мали піти, сфотографувати пам’ятник, дізнатися, кому він належить. Звичайно, їм важко працювати в команді, вони бояться труднощів, але вчаться знаходити компроміс. Окрім цього, учні пишуть листи, відправляють їх закордон і отримують відповідь від школярів з інших країн. Цього року вони надсилали вітальні різдвяні листівки. І діти були вражені, коли отримували відповідь. Вони зрозуміли, що англійська – це глобальна мова світу.
Найбільше пощастило старшокласникам, яких навчає Владислав. Їх педагог залучає до міжнародних проектів, у яких сам бере участь. Наприклад, у гімназії, де викладає педагог, приймали делегацію студентів з різних університетів Німеччини. А учні їздили в Польщу, де спілкувалися з однолітками.
Метою уроків Владислав ставить і підготовку учнів до реального життя – вирішувати конфлікти, публічно виступати, переконувати інших. Зізнається, що може поставити учню, який за офіційним критеріями мав отримати 7 балів, оцінку 9 чи 10. Таким чином Владислав акцентує на індивідуальний прогрес.
У реформі школи потрібно брати досвід фінів, але залишати той досвід, який пасує саме українським реаліям, вважає педагог.
Також за його словами, проблемних учнів не буває. Натомість в учнів може бути несприятлива обстановка для навчання. Історії учня інколи повинен вислухати вчитель.
Фото uain.press