Оксана Бучко

Тернополяни критикують Kyivstar за відсутність кнопки «Cancel»

Без названия

Компанію Kyivstar критикують за відсутність опції «Cancel» після замовлення послуг. Хибні операції неможливо відмінити, а для зв’язку з оператором слід прослухати багато іншої інформації, скаржиться у Facebook тернополянин Андрій Вацик.

- Із необережності ввів сьогодні помилковий код, натиснув 117. Вискочило повідомлення, що зараз мені нарахують 40 грн і обійдеться мені така радість у 8 грн. при цьому система пропонувала натисну кнопку з написом «ОК». Намагання відмінити операцію кнопками телефону результату не дали, повідомлення залишалося висіти на моніторі, чекаючи, щоб я натис «ОК». Оскільки я послуги «екстрагроші» не потребував, «ок» так і не натиснув. Щоб збутися повідомлення, перевантажив телефон. Але тут же мені прийшло смс, що екстрагроші нараховано. Одразу зателефонував в Київстар, щоб відмінили послугу, яку я свідомо не потребував. Якби компанія справді думала про клієнтів, то окрім «ок» мало б бути і кнопка з написом «Cancel», – щоб відмінити хибну операцію. Виявляється, аферний заробіток для Київстар – справа свята. Оператора в голосовому меню можна знайти лише випадково (в Київстарі зроблено все для того, щоб влаштувати клієнтам «виніс мізків»), але видзвонив. І почув, що ніхто не буде нічого скасовувати, бо це неможливо, жалійтеся кому хочете.В принципі, не шкода 8 грн, але розумію, що не перший, хто веде мову про вдосконалення сервісних алгоритмів Київстару, затесаного на «кидках» клієнтів.

У компанії Київстар пояснюють, що замовлення таких послуг підтверджується набором комбінації і не потребує повторної згоди. Кнопка OK – не для перевірки достовірності інформації, а для закриття вікна даного повідомлення.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео