Тернополяни можуть подати скаргу на якість електроенергії (відео)
У випадку, якщо вас не задовольняє якість електричної енергії, ви можете написати скаргу до вашої електророзподільної компанії.
Заяву повинні розглянути протягом 15 днів, а у разі проведення вимірювань чи інших додаткових робіт – протягом 30 днів.
У випадку відмови чи відхилення скарги компанія зобов’язана надати вам письмове підтвердження того, що з електроенергією все у повному порядку.
Якщо неполадку підтверджено, то установа повинна усунути причини незадовільної якості протягом 30 днів для виконання простих робіт, та 180 – якщо для цього потрібно застосовувати будівельні роботи або заміни елементів мережі.
При цьому нараховується певна компенсація шляхом зменшення рахунку за оплату електроенергії:
1.Якщо скарга не розглянута вчасно – зменшено на 100 гривень ;
2.Якщо скарга визнана обґрунтованою – зменшена на 25% плата за розподіл до дня усунення проблем;
3.Якщо вчасно не усунуті проблеми з електроенергією – зменшення у розмірі 100 гривень одноразово та з наступною періодичністю в 90 днів до дня усунення неполадки.
Фото, відео з відкритих джерел