Тернополяни розповідають про «чуда» модернізованої «Укрзалізниці»
«Укрзалізниця» після модернізації не перестає дивувати тернополян. Онлайн-квитки, які треба роздруковувати, запізнення потягів та неробочі розетки – ось за який сервіс платять гроші.
- «Укрзалізниця», поясніть, чому після купівлі квитка онлайн у вашому додатку, я все одно змушений бігти в касу, навіть якщо до відправлення потяга лише 5 хв! Для цього мають бути сканери qr-кодів! Адже потяг - не додатковий і з початкової станції, в якому квитки мають qr-коди, но чомусь мені видало такий білет, - пише Тарас Ковальчук. - При тому, коли купляєш, не показує який буде квиток, з друком чи без! Тобто гра в рулетку! Квиток видно лише після оплати.
Також згадують про проблеми з розрахунком в касах, коли банківську карту не читає.
- При цьому розрахуватися карткою на вокзалі в Тернополі можна лише в одній з трьох кас. У ній валідатор теж періодично глючить і доводиться бігти знімати кеш. Отакі будні модернізованої «Укрзалізниці», - пише Андрій Вацик.
Купляти квитки через додаток «Укрзалізниці» теж непросто. Тож виходом стає використання інших сайтів. А от що робити із запізненням потягів, поки не придумали.
- Купую квитки не через їхній додаток, бо кілька разів не змогла це зробити, то знайшла інші, більш ефективні сайти, - пише Олена Беднарська. – Але є інша проблема. Нещодавно потяг «Перемишль-Київ» запізнився більш, ніж на годину, люди летіли закордон і дуже нервували з приводу цього, були і такі, кому треба пересідати на інший потяг.
Також у коментарях пишуть, що «Укрзалізниця» - «це вагон, де є розетка, але.. О диво, вона не працює-ніколи! Є навіть система кондиціонування - це одне вікно, яке відчиняється. І є аромат чистоти, який починається від волого простирадла, до туалету. Наші люди - єдине, що працює в «Укрзалізниці».
фото з допису