У Чорткові обговорювали розроблення брендування міста

DSC_0809

У сесійній залі Чортківської міської ради відбулась робоча зустріч представників бізнесу, громадських активістів, працівників міськради із засновниками Агенції туристичних ініціатив, котра займається виготовленням брендування міст України. Тема – ознайомлення із напрацюваннями та досвідом агенції та обговорення можливості співпраці. 

Презентувати свої успішні кейси приїхали Ігор Чава – керівник туристично-інформаційного центру у Дрогобичі та графічний дизайнер  із Калуша Олег Білий.

DSC_0799
DSC_0799

Колись я лише мріяв про той час, коли зможу залишити рідний Дрогобич та переїхати до більш розвиненого та цікавого Львова. Втім, настав момент, коли я зрозумів, що насправді проблема не у місті, а у мені та в людях, які тут живуть. Проблема у незнанні справжньої історії. А якщо не знати історію, тоді чим пишатись? 

Відповідно ми із невеличкою командою вирішили робити зміни у власному місті. Ми почали активно розвивати туризм, адже це те, що дає економічні результати, це те, що можна побачити. Намагались об’єднати громадськість, владу та бізнес задля досягнення спільної мети. І крок за кроком почали давати результат, – розпочав Ігор Чава. 

І справді, Дрогобич за останні роки направду потужно виріс туристично. Вони розробили комплексне брендування міста зі салоганом, який вже відомий на всю Україну – «Дрогобич – у ньому вся сіль». Все через солеварний завод у місті, який вважають одним із найстаріших у Європі. Його особливістю є й стара технологія виготовлення солі – шляхом виварювання розсолу. Окрім того, у підвалах міської ратуші відкрили музей ваг; непримітні великі стіни у різних куточках міста покрили муралами; зробили 10 найкращих місць для селфі у Дрогобичі тощо.

Після цього Агенції туристичних ініціатив вирішила проектувати досвід Дрогобича на інші міста, розробивши брендування Борислава, Чорнобиля, Генічеська, Кам’янки-Бузької, Рахівщини Черкаській області.

У такій же послузі зацікавлена і Чортківська міська рада. У випадку узгодження всіх організаційних моментів, Агенція туристичних  ініціатив розроблятиме брендування Чорткова. Робота складатиметься із кількох етапів:

  • аудит. Аналіз усіх державних та приватних туристичних об'єктів; відгуків туристів; скан соціальних мереж;
  • стратегія. Розроблення туристично-маркетингової стратегії та інструкції по впровадженню;
  • брендування. Створення візуальної комунікації та айдентики регіону; прописування правила користування брендингом;
  • консультація.

DSC_0803
DSC_0803

Фото ЧМР

Вибір читачів за тиждень

Відео