У Тернополі кожен зможе мати свій «Eлектронний кабінет»
Тестову версію «Електронного кабінету тернополянина» успішно апробували в обласному центрі.
Про це йдеться у повідомленні пресслужби міської ради.
– Сьогодні у Тернополі презентували тестову версію нового електронно-інформаційного порталу «Електронний кабінет тернополянина». Це єдина платформа, де жителі Тернополя зможуть отримати муніципальні послуги в режимі онлайн, серед яких – медичні, транспортні, освітні, комунальні та послуги міської ради, – йдеться у повідомленні.
Також повідомляється, що в особистому кабінеті мешканці зможуть переглядати також дашборди (інтерактивні карти), де зібрані усі дані про зареєстрованих осіб у місті, інформацію про місця вивозу сміття, тощо.
Упродовж 2021 року портал удосконалюватиметься, до нього додаватимуть нові послуги. Але навіть зараз, окрім послуг міської ради, на платформі можна переглянути та перевірити дані з Реєстру громади (місце реєстрації) та дізнатися кількість зареєстрованих осіб за своєю адресою.
«Електронний кабінет тернополянина» – це вісім окремих блоків, в кожному з яких буде доступна максимальна кількість муніципальних послуг міста.
Щоб скористатися електронним сервісом, тернополянам необхідно попередньо створити власний ID, тобто зареєструватися, ідентифікувавшись через кваліфікований електронний підпис.
Як повідомляв «Терен», у Тернопільській області у режимі онлайн почав діяти дашборд – інформаційна панель, за допомогою якої можна ознайомитися з актуальними даними щодо нових випадків COVID-19, географію їх поширення та наявність вільних ліжок з підведеним киснем у лікарнях. На інфографіці видно, в яких районах найбільше хворих, а в яких найменше.
На інформаційній панелі можна побачити динаміку зростання нових випадків зараження та простежити кількість вакцинованих. Окрім цього, онлайн платформа відображає, скільки ліжок для хворих на коронавірус розгорнуто у госпітальних базах області та наскільки вони заповнені.
Фото з допису