У Тернополі розпочався новий сезон геніальної музики (фоторепортаж)

43496558_2209356899388020_1627645133186924544_n

Відкриття XXVII-го концертного сезону Муніципального Галицького камерного оркестру під орудою народного артиста України Василя Феленчака відбулося днями у Тернополі.

Незважаючи на свою тривалу діяльність, учасники оркестру не перестають дивувати тернополян та гостей міста. На цей раз програма під назвою «Вечір сучасної української музики» була поділена на три частини. Уже традиційно ведучими вечора були поетеса Олена Лайко та заслужений журналіст України Михайло Зубик, які пояснювали кожну мелодію, її суть та історію.

43500570_2209356892721354_1579527210115530752_n
43500570_2209356892721354_1579527210115530752_n

43331129_2209357089388001_9027940433497423872_n
43331129_2209357089388001_9027940433497423872_n

У першій частині оркестр через музику намагався передати  погляд сучасних композиторів на історію. Було виконано композиції Лисенка та Барвінського. Останній мало того, що він уродженець Тернополя,  так ще й був ректором львівської консерваторії, а потім був репресований та 10 років перебував у таборах. І коли він повернувся із заслання, то написав твір «Молитва», одну частину із якого і виконав Муніципальний Галицький камерний оркестр. І у цій трагічній композицій була передана молитва усіх в’язнів повернутися додому. І ще один твір, у якому була яскраво передана історія нашого народу – це мелодія тернопільської композиторки, яка нині живе у Львові, Мар’яни Рудакевич «Постлюдія пам’яті». Ця мелодія присвячена подіям на Майдані. Найбільшим сюрпризом як і для самого оркестру, так і для усіх присутніх було те, що по завершенні виконання мелодії авторка підвелася у залі, а потім піднялась на сцену.

У другій частині були використані мелодії сучасних композиторів. Цю частину відкрив диригент оркестру Василь Феленчак. Він розповів, чому вирішив присвятити вечір саме сучасній музиці. Що цікаво, більшу частину цієї музики тернопільська публіка почула вперше. Так, музиканти виконали дуже неординарний твір Олега Безбородька «Ліхтар». Ця мелодія написана на основі картини. Вперше цього разу у Тернополi прозвучав і твiр Володимира Iвасюка «Сюїта-варiацiї». Мелодія виявилася дуже непростою, доволі тривожною та гострою, вона показала Володимира Івасюка із іншої сторони, з несподіваної сторони, показала його вразливу душу. Музика сильно вразила слухачів, тож вони ще довго аплодували оркестру. До речі, за життя самого Володимира Івасюка цей твір був виконаний лише три рази. Лише через роки після смерті твір віднайшли та почали виконувати.

43318895_2209357156054661_2117324434892128256_n
43318895_2209357156054661_2117324434892128256_n

43392417_2209356906054686_3919460323945349120_n
43392417_2209356906054686_3919460323945349120_n

Третя частина програми була насичена естрадно-популярною музикою. Більшість творів були написані у співпраці з відомим українським композитором, аранжувальником, сучасником Олександром Бабичем. Були використано чимало відомих мелодій, але вони настільки оригінально оброблені, що їх було важко впізнати. Також уже традиційно Муніципальний Галицький камерний оркестр зіграв дві українські народні пісні «Сусідка» та «Ой під вишнею» в аранжуванні Олександра Бабича у джазовому стилі.

43312951_2209356999388010_2107598743443341312_n
43312951_2209356999388010_2107598743443341312_n

Фото, відео Олега Нищоти

Вибір читачів за тиждень

Відео