На вулиці Білецькій у Тернополі вже видали майже 10 тисяч ключів
Майже 10 тисяч ключів – не звичайних, а електронного цифрового підпису із початку цього року отримали на Тернопільщині платники податків і звичайні громадяни.
Основна причина такого успіху, як не дивно, - карантин. Про це повідомили у Секторі інформаційної взаємодії Головного управління Державної податкової служби (ДПС) у Тернопільській області.
- Упродовж січня-квітня 2021 року фахівці структурних підрозділів Головного управління ДПС в області надали суб’єктам господарювання і жителям краю 33 598 адміністративних послуг, - звітують у податковій. - При цьому в управлінні електронних сервісів надали аж 24 841 таку послугу.
Найчастіше відвідувачі зверталися у податкове відомство, аби отримати картку платника податків і внести до паспорта громадянина України дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Такою послугою скористалися 12948 наших краян, а це – 38,5%.
- Відомості з Держреєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків отримали 9 604 осіб (28,6%), - уточнюють у податковій. - Трохи менше послуг надали щодо витягу з реєстру платників єдиного податку та реєстрації платника єдиного податку, а це: 3113 (9,3%) і 1876 (5,6%), відповідно.
Через карантинні заходи значна кількість краян зверталася в Центр обслуговування платників Головного управління ДПС в області, аби отримати сертифікат електронного цифрового підпису, що дає можливість відчути ряд переваг електронних сервісів податкової служби. Так, за 4 місяці цього року працівники сектору реєстрації користувачів управління (центру) сертифікації ключів ІДД ДПС України, що діє в цьому ЦОПі, видали аж 9 732 сертифікати електронного цифрового підпису.
Фото авторки