Орест Сарматський

В’ялену свинячу ногу продали за 11 881 євро: в чому особливість (Агроновини)

1801 (Copy)

Шматок іберійського хамону, зробленого в Іспанії, був проданий за рекордну суму. В’ялену свинячу ногу продали за €11881 на неофіційному аукціоні в Японії. Цю подію внесли до «Книги рекордів Гіннеса».

Детальніше про це розповідає Агроцентр.

Іберійський хамон є зареєстрованим географічним зазначенням. Тварини, з яких виготовляють цей продукт — свині іберійської породи, які харчуються виключно жолудями та травами. Для виробництва хамону їх забивають у дворічному віці.

Виробництва ноги-рекордсменки, кінцева вага якої перевищує 10 кг, у січні 2020 р. перевищило 5 років.

- Зі своїм традиційним повільним процесом висихання та природного дозрівання, Кортеконсепсьон, мабуть, найкращий анклав в Іспанії для виробництва ібрійського хамону, — заявив виробник Sierra Mayor.

Компанія стала першим об’єктом в секторі іберіко, якому дозволено експортувати продукцію до Японії та Мексики. Там іберійський хамон вже зарекомендував себе як символ високої якості та гастрономічного престижу, зазначають в Sierra Mayor.

 

До кінця року ціни на хліб сильно зростуть

1802 (Copy)
1802 (Copy)

До кінця 2020 року прогнозоване подорожчання хліба і хлібобулочних виробів має скласти 15-20%.

Детальніше розповідає Агроцентр. Про це повідомив віцепрезидент Всеукраїнської асоціації пекарів Юрій Дученко.

Раніше деякі ЗМІ з посиланням на учасників ринку повідомляли про можливе підвищення цін на хліб на 40%. Дученко зазначив, що це не відповідає дійсності.

За його словами, фактори, що впливають на підвищення цін, дійсно існують. В першу чергу до подорожчання хліба призвело зростання вартості пшениці та продуктів її перероблення, підвищення цін на цукор, соняшникову олію та інші інгредієнти для виробництва хліба та хлібобулочних виробів, а також девальвація гривні майже на 20% з початку 2020 року і зростання мінімальної заробітної плати, рівень якої регулюється урядом.

- В цілому в таких умовах є всі передумови говорити про підвищення цін на 15-20%. Однак ми проводили неодноразові наради з пекарським бізнесом і у нас є розуміння, що вище, ніж на 10-15% ціни рости не будуть. Як мінімум, ми точно можемо говорити про найпопулярніші соціальні сорти хліба, оскільки підприємства розуміють соціальну складову цього бізнесу, – зазначив Дученко.

Він нагадав, що з початку року вартість пшениці (50% собівартості хліба) виросла на 40%, тільки за вересень – на 25%. Крім того, істотно зросли ціни на цукор, чому немає економічного обґрунтування, на соняшникову олію, логістичні послуги, енергоносії. Через зростання експорту зерна можливий дефіцит борошна. Компанії також істотно збільшили витрати на запобіжні заходи, пов’язані з COVID-19.

Фото з допису

Вибір читачів за тиждень

Відео