Як Facebook контролюватиме рекламу під час виборів в Україні

23

Одна із найпопулярніших соціальних мереж, якими користується доволі багато жителів Тернопільщини, а саме Facebook, на час виборів в Україні та передвиборної кампанії, буде контролювати використання політичної реклами та її прозорість, аби протидіяти дезінформації та фейкам.

Для цього Facebook розширить свою політику щодо прозорості політичної реклами, оскільки вибори проходитимуть не лише по Україні. Тому Facebook почав тимчасово забороняти передвиборну рекламу, яка придбана за межами країни, в якій проходять вибори. Окрім того, напередодні виборів, тобто наприкінці березня Facebook має намір запустити додаткові інструменти в ЄС щоби запобігти втручанню зі сторони.

Щоб зробити рекламну політику в соціальні мережі більш прозорою, створили бібліотеку, де буде міститися інформація про обсяг бюджету рекламних оголошень, кількість людей, які вони охоплюють і демографія користувачів, що бачили всі оголошення (вік, стать, місцезнаходження). Такі інструменти прозорості запустять в Україні у лютому.

Щоби вирішити проблему дезінформації та фейкових новин, на Facebook започаткували свою фактчекінгову програму, яка перевіряє факти третіми особами. На даний момент її можна використовувати 16 мовами і переглядати фотографії, відео фактчекінгам на додачу до посилань на сайті. Коли програма помітить фейк, то буде знижувати його видачу у стрічці новин, щоб зменшити кількість людей, які мають його побачити і таким чином знизити число поширення. Так, сторінки, які не раз ділилися такими новинами, покарають зниженням видачі контенту і вони не зможуть рекламуватися, або монетизуватися на Facebook.

Крім того, соцмережа має власні методи покращення роботи: видаляє контент, який порушує її правила; знижує видачу в новинній стрічці тим, хто підриває достовірність; інформує людей, даючи їм контекст інформації, яку вони бачать в стрічці (наприклад, кнопка «Про цю статтю»), пише «Детектор Медіа».

Контент виготовлено у співпраці з Тернопільським прес-клубом за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео