Оксана Бучко

Що робити з фільмами вчителям англійської мови?

DSC_1057

Фільми мають своє особливе місце на уроках англійської мови. Вони можуть бути як гачком для уваги, щоб засвоїти нову лексику, так і чудовою нагодою розговоритись іноземною мовою. Як правильно їх використовувати, розповів волонтер Корпусу Миру Чак Задд на таборі для вчителів іноземних мов Camp LEAD-Zalishyky, що вже вдруге провели на Тернопільщині.

До прикладу, ми вивчаємо тему «Їжа». Чак починає розпитувати учнів про піцу та улюблені топінги. А далі показує картинки піц і просить вгадати, з якого вони міста. Згодом зупиняється на піці з Нью-Йорка і готує учнів до перегляду короткометражки про піцерію The Dollar Slice. Він попереджає про питання, на які учні шукатимуть відповідь у фільмі. Так закріплюють слова та починають говорити на важливі теми.

Фільми повинні бути використані в класній кімнаті, – каже Чак. – Це співставляє вивчення мови з природнім середовищем. Можна просто взяти цікавий фільм – тиснути на паузу та задавати питання, спонукаючи учнів мислити.

DSC_0985
DSC_0985

А ще на уроках англійської мови Чак порадив включати … німі фільми. Так, тренування слухання тут опускається, проте включаються навики говоріння. Бо навідним питанням вчитель просить вгадати сюжет фільму. Питання задається після початку фільму, коли ще зовсім не зрозуміла історія. Ось візьмемо фільм про старе подружжя, де дружина все губила. Спершу показують момент із бюро загублених речей. Питання звучить: «Що загубили герої?». А насправді відповідь має бути, що фільм не про загублені речі.

Пропонований волонтером ресурс для таких уроків – film-eng.com.

Фото Camp LEAD-Zalishchyky

Вибір читачів за тиждень

Відео