Автоцентричне та совкове мислення чиновників стало на заваді розвитку інфраструктури Тернополя

unnamed (Copy)

Велоспільнота Тернополя прозвітувала за рік роботи, так інфраструктура міста  значно покращилася, однак не все заплановане було виконано.

Велосипедну складову транспортної інфраструктури Тернопіля продовжують розвивати. За цей рік учасникам стільноти «ВелоТЕ» вдалося багато чого зробити, так серед основних кроків:  облаштування пандусів на бульварі Тараса Шевченка, розробка документації для встановлення 114 велостійок та їхній монтаж у різних частинах міста, перемога проекту «МТБпарк» на Громадському Бюджеті Тернополя, а також включення велоінфраструктури у проектну документацію мікрорайону 13.

Однак, дещо із запланованого виконати не вдалося. Відтак,через ігнорування численних звернень велоспільноти до компанії «ТернопільБуд» не вдалося облаштувати траверсний заїзд на Циганку. Також активісти розповіли, що через некваліфікований підхід до визначення напрямів руху велосипедистів та байдужі до пішоходів заступник міського голови з питань інфраструктури  Владислава Стемковського, їм не вдалося встановити повноцінну велодоріжку парком Топільче.

А ще через автолоббізм чиновників та проектантів у Тернополі не вдалося зберегти рекреаційний маршрут довкола озера обмеживши рух автомобілів на ділянці готель «Галичина» - Дальній пляж.

- Через автоцентричне та совкове мислення начальника сектору ВУПД ГУ Національної поліції - Андрія Кравчини ми не змогли облаштувати першу контрсмугу по вулиці Коперника-Франка, - пишуть учасники спільноти «ВелоТЕ».

У звіті також йшлося про те, що частина запланованих заходів щодо покращення велоінфраструктури Тернополя (маркування переїздів та заниження бордюрів) перенесли на наступний рік через неможливість їх реалізації.

Анастасія Маланюк

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео