Орест Сарматський

Фермерам запропонували продавати продукцію через мобільний додаток (Агро-новини)

2201 (Copy)

Фермери, які зареєструвалися у мобільному додатку FreshBot, можуть виставляти на продаж свою продукцію.

Про це йдеться у прес-релізі розробників додатку.

- Маркетплейс буде міжнародним, тому, вставивши відповідні налаштування в кабінеті, продати товар можна буде і на експорт, — кажуть розробники додатку FreshBot.

Окрім цього, сервіс дозволяє моніторити ціни на основні свіжі овочі і фрукти по всьому світу в розрізі країн і трьох каналів збуту: оптовий, роздрібний і від виробника.

Думка: Виробники, які працюють в тіні, обвалюють ціни на внутрішньому ринку

Більшість виробників в структурі плодоовочевого ринку працюють «в тіні» і саме вони створюють критичну масу пропозицій. Таким чином самі виробники досить часто обвалюють ціну на внутрішньому ринку.

Про це повідомила керівник департаменту «Маркетинг-Аналітика» ОРСП «Шувар» Тетяна Гетьман під час конференції «Сучасне плодоовочівництво» в рамках виставки «Агропорт Південь Херсон 2018».

- Ціна є головним чинником прийняття рішення про продаж або закупівлі в українському плодоовочівництві. Більшість учасників ринку вже розуміють, що саме коливання цін є головною загрозою ефективності бізнесу, однак пропозиція продовжує істотно коливатися з року в рік і протягом сезону, — зазначає Тетяна Гетьман.

За її словами, в Україні майже 80% плодоовочевої продукції фермер продає за готівку, втрачаючи відповідальність за її якість після відвантаження з поля.

2202 (Copy)
2202 (Copy)

- Стандартів якості нині на плодоовочеву продукцію в Україні не існує, навіть вимоги роздрібних мереж не завжди виконуються, і тому досить часто те, що продається в нас, не можна продати в країнах ЄС, — стверджує Тетяна Гетьман.

Вибір читачів за тиждень

Відео